Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk gutt på 9 uker. Han er en skikkelig storgulper som igjen fører til stort forbruk av gulpekluter, smekker og bodyer. Har prøvd alt, men han gulper nå fremdeles. Begynner å bli vant til det nå, og han legger flott på seg, men håper at det blir bedre etter hvert.

Problemet er at selv om kluter blir vasket på 95 grader og smekker og bodyer på 60 grader, så lukter det gulp fremdeles. Har noen tips om hvordan jeg kan fjerne lukten? Føler at alt bare stinker. Han fyller en maskin med kluter og klær hver dag, så det blir ikke liggende lenge før det blir vasket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Har en skikkelig gulper her også. Han er 2,5 mnd. Noen dager tenker jeg at nå er det litt mindre gulp...for så å oppleve det stikk motsatte i neste sekund:D Men, en venner seg til det ja. Her går også maskinen i ett syns jeg. Men jeg må si at jeg ikke kjenner noen gulpelukt etter at det er vasket... Håper ikke det er meg som er blitt imun mot lukta...at den er der, bare jeg som ikke kjenner den....;) Jeg vasker på både 60 grader og 95. Med litt Vanish kanskje? Kan det ha no for seg? Var jammen ikke mye hjelp i mitt svar;)

Skrevet

Vi har også en skikkelig gulpebaby og jeg kjenner heller ikke noen lukt av klærne etter vask. Vi vasker stort sett på 60 grader og jeg bruker sensitiv vaskemiddel og tøymykner som ikke har parfyme...

Skrevet

Får babyen tran? I såfall er det nok tranen som lukter.

Skrevet

Gutten min får ikke tran, så det er ikke det som lukter. Kanskje det er bare jeg som føler at alt lukter gulp, selv om det egentlig er rent. Eller kanskje det rett og slett er meg selv som lukter gulp, siden det å ta seg en dusj blir sett på som en luksusgode for tiden... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...