Gå til innhold

Spørs vedr.bruk av pergo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på når jeg skal ta det? Står her 2 tabl. daglig i 5 dager fra mensdag nr. 5. ja det er jo greit da men når er dag fem når jeg ikke vet hva er dag 1?? Regnes dag 1 selv om det er bare såvidt begynnt med bittelitt blod på kvelden? Ville dere har regnet det som dag en? eller dagen derpå når mensen er i full gang? Trenger rask svar- takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja regn den første dagen som dag en. Det viktigste er at du bruker samme regning hver måned. Lykke til, jeg ble gravid første måned:-)

Skrevet

takk! takk annebolle! ikke tvillinger hos deg vel?? ;) må da vel løpe til apotek - hehe! trodde vi klarer oss uten men nå har det gått et halvt år alt....

Skrevet

Kjenner ikke til pergo, men når det gjelder ivf regnes 1 mensdag som den dag en blør mye, og du må få den før kvelden.

Dette var ifølge klinikken.

Skrevet

En jente med termin 9 desember:-)

Skrevet

Uiiii...så spennende. En ting til jeg lurer på Annebolle - hva med bivirkninger når du brukte pergo??

Skrevet

Jeg registrerte ikke noe som kunne knyttes direkte til pillene. Husk at du ikke må ta ibux/ibuprofen når du prøver å bli gravid. De gjør det vanskelig for egg i å feste seg eller noe sånt. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...