rikedaspike Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Lurte på når jeg skal ta det? Står her 2 tabl. daglig i 5 dager fra mensdag nr. 5. ja det er jo greit da men når er dag fem når jeg ikke vet hva er dag 1?? Regnes dag 1 selv om det er bare såvidt begynnt med bittelitt blod på kvelden? Ville dere har regnet det som dag en? eller dagen derpå når mensen er i full gang? Trenger rask svar- takk!
Annebolle Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Ja regn den første dagen som dag en. Det viktigste er at du bruker samme regning hver måned. Lykke til, jeg ble gravid første måned:-)
rikedaspike Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 takk! takk annebolle! ikke tvillinger hos deg vel?? må da vel løpe til apotek - hehe! trodde vi klarer oss uten men nå har det gått et halvt år alt....
Ster IL Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Kjenner ikke til pergo, men når det gjelder ivf regnes 1 mensdag som den dag en blør mye, og du må få den før kvelden. Dette var ifølge klinikken.
rikedaspike Skrevet 4. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2010 Uiiii...så spennende. En ting til jeg lurer på Annebolle - hva med bivirkninger når du brukte pergo??
Annebolle Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Jeg registrerte ikke noe som kunne knyttes direkte til pillene. Husk at du ikke må ta ibux/ibuprofen når du prøver å bli gravid. De gjør det vanskelig for egg i å feste seg eller noe sånt. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå