gummitarzan Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg har lyst på alt?men er redd den lill skal reagere!
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Banan, appelsin, eple, pære, mango, fersken, druer...you name it. Har aldri opplevd at lille reagerer på noe frukt jeg spiser.
W29 Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 druer og sitrusfrukter bør du være forsiktig med, det er kjente mageknipere. kiwi har jeg også hørt man skal være forsiktig med,husker ikke hvorfor. men noen unger reagerer ikke på noe som helst, så man må nesten prøve seg frem.
Løvinna30 Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 jeg tenker også sånn. Men det jeg vet vi bør holde oss unna er jordbær (sukk) og druer.
X10ne Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Øh. Alle. Har aldri vært noen reaksjoner her i gården.
Pinnus Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Ingenting:( Her blir det utslett av kiwi, jordbær og nektariner og mageknip av druer og epler. Bananer går greit i små mengder, men det reagerer jeg på selv så blir lite av det også....
simba>>>3gutter Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Kan spise alt til og med jordbær, mini reagerer ikke på noe hvis jeg holder meg til normale mengder som kan være vanskelig med jordbær!
Tyttebærsyltetøy Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 spiser alle frukter... man må jo bare prøve seg frem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå