Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lar dere de helt nyfødte sove ute i vogn alene? Eller venter dere til en viss alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel an på hvordan du bor. hadde jeg hatt altan eller noe så hadde jeg gjort det. men slik jeg bor nå sover ikke babyen ute alene i det hele tatt. men bør nok se til babyen ofte og ha på myggnetting for å stenge ute både insekter og nysgjerrige katter

Skrevet

Frøkna har sovet ute fra den dagen vi kom hjem fra sykehuset så fremt det ikke har vært for kaldt (som det har vært store deler denne vinteren desverre). Når det har vært for mye vind/ snestorm har vogna stått i garagen med porten nesten igjen. Hun sover aller best ute, da blir det mye lengre sammenhengende søvn. I starten tok jeg henne inn etter ca 1/2t og økte lengden for hver dag (må sis at vi startet i februar med 5-10 kuldegrader), og hadde en maksipose som var lett å knyte opp når jeg tok henne inn

Og selvfølgelig instktsnett over både sommer som vinter. Jeg ser ikke til henne altfor ofte, har babysitteren på men frykter jo for at den ikke fungerer så må se litt av og til

Skrevet

Nurket mitt er 6 dager og han sover ute:) på verandan, der er det skygge og jeg både ser og hører han:)

Skrevet

Snuppa her på 5uker ligger ute i vogna si når hu er i humør til og sove, på terassen.. Ser og hører hu der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...