Sommerbebiss Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Når handlet dere inn bleier? Jeg er nå 37 uker på vei, og lurer litt på når dere handlet inn bleie, og stelleutstyr(salve osv)? Hvilken str skal jeg ha på bleiene, og hva trenger jeg av salve, såpe osv?
MissVaiper Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Jeg har fått noen salver via sånne babybox pakker, så tenker å bruke det i første omgang. Bleie vil jeg vente litt med da jeg ikke vet hvor stor eller liten babyen blir, og bleiene går jo etter ca kg på barnet. Har også fått noen bleie via babybox så jeg skulle vel ha nok for de første dagene etter at vi kommer fra sykehuset, tror jeg.
fjelltur Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Eg er i uke 34 no, og har nett kjøpt ei pk nyfødtbleier i str 2-5 kg (vil vel passe dei fleste?) og litt stelleprodukt frå Coop Änglamark-serien. Grønn hverdag har ein ganske oppdatert (frå 2009) test over stelleprodukt her: http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Kosmetikk/Tester-og-undersoekelser/Test-av-pleieprodukter-til-baby-2009 Eg veit ikkje kva som er lurt (er fyrstegongsfødande), men kjøpte babyolje, shampo, våtserviettar og bodylotion - så greier vi oss sikkert dei fyrste dagane... Lykke til!
pytten Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Jeg handlet inn forrige uke Er 31+2 og synes endelig jeg kunne tillate meg å handle inn slike ting. Er førstegangs så har ikke noe erfaring når det gjelder hvilke produkter man MÅ ha og hva som bare er tull. Jeg kjøpte hvertfall pampers nyfødtbleier, Mesoft kompresser fra apoteket og badeolje, lotion, badesåpe og zinksalve fra Neutral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå