LittLykkelig Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Synes det virker som han kjeder seg. Han sover 10-12 timer om natta, men har bare korte små¨blunder på dagtid. Jeg må gi han oppmerksomhet hele tiden, det virker nesten som han kjeder seg.. Og for å være helt ærlig så er jeg litt rådløs ang hva vi kan finne på nå når han er så liten. Han gidder ikke uroen lenger enn 5 minutter. Vippestolen blir han fort lei av. Han er for ung til å være opptatt av leketeppet og lekene. Virker nesten som han kjeder seg med å være baby. Blir så sliten for jeg må være så tilgjengelig hele tiden. Har i tillegg vent han til at jeg legger meg samtidig som han. Så nå legger jeg meg klokken 23 enten jeg er trøtt eller ikke. Ellers våkner han igjen og er urolig. Åh er så mye arbeid med barn.. Hehe. Vet jeg kanskje burde venne han til å sove i egen seng nå, men orker ikke å stå opp 40 ganger på en natt siden jeg ikke får hvilt noe på dagen. Han klarer ikke sovne i stua og nekter å sove på soverommet for det forbinder han med natt. Da vræler han helt til jeg tar han ut. Føler meg så mislykket og utålmodig. Vet han er en drøm i forhold til kolikk og barn som ikke sover om natta. Men jeg blir sliten av å være tilgjengelig hele tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå