Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg er kjempe imponert over hvor flink og snill du er som tar deg tid til å se på oss "halvgale" lengtende mammaer her inne:-)

Du så litt på meg i den forrige tråden din og jeg lurer på om du vil se litt nærmere på meg en gang til??

Du så muligens at vi lykkes i september? ser du det samme ennu??

og så lurer jeg litt ang jobben min? Er det på tide å søke nye utfordringer eller satse der jeg er??

f.101275

Takker så mye på forhånd og Håper du har anledning:-))

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ser fortsatt graviditet ganske snart:) August/september:) Får deg inn som en "kosejente" en som elsker å sitte hjemme å se filmer, spise god mat, og veldig familiekjær:)

En som virkelig ta godt vare på alle rundt seg!

Tror du kan velge nesten. At du kan nå langt om du selv ønsker. Men føler på en måte at du ikke vil så veldig mye lenger, At du på en måte trives der du er:)

Ta ting med en klype salt:) Og du må vite det at det er noen jeg bommer totalt på:)

Lykke til

Skrevet

Åååå så spennende håååper du har rett ang graviditet:-))

Og du har helt rett ang at jeg liker å sitte hjemme og kose meg sammen med familien min og se film:-) og håper og tror at jeg tar godt vare på mine rundt meg:) Er veeeldig glad i dem alle:-))

Trives egentlig veldig godt der jeg jobber, men siste 1/2 året har jeg følt på fortvilelse og oppgitthet, men det er kanskje opp til meg selv og ta litt tak i ting...

Tusen takk:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...