MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Har lest flere innlegg her inne på BIM om at dere gir mennene deres drikkeforbud. Ærlig talt... skjønner ikke mennene deres dette selv?? Må dere nødt å fortelle dem at når det nærmer seg fødsel så får de ikke drikke?? Jeg syns dette høres helt sykt ut. Mennene er da voksne mennesker og burde klare skjønne dette selv! Og har sett mange som skriver ting som "ååh men min mann valgte å slutte å drikke helt av seg selv, jeg trengte ikke gi han noe forbud".. DET SKULLE DA F**** MEG BARE MANGLE ??! Jaja, måtte bare få ut litt frustrasjon ang dette hehe rare hormoner som gjør man blir frustrert over ting man ikke har noe med..
Voyeur Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Må bare si meg helt enig. Min kan godt ta å gå ut når jeg er gravid, men han har alltid tlf i nærheten og han kommer ikke sjanglende inn døra klokka 8 om morgenen. Dessuten ønsker han ikke selv å drikke de siste mnd i svangerskapet, for tenk hvis det skulle skje noe, og han stinker øl under fødselen, og ikke er "seg selv" og klarer å støtte meg gjennom det hele. Forbud virker (i mine øyne) helt mot sin hensikt, og husk at det er stor forskjell på flatfyll og det å kunne ta seg noen øl med kompiser. Og den siste mnd er all alkohol utelukket, men det er han selv som vil dette. Litt trist å ikke kunne kjøre dama si på sykehuset når hun skal føde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå