*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 mini har fått grøt i 1 mnd nå(av diverse grunner,den debatten tar vi ikke nå), og for 1 ukes tid siden byttet vi til havregrøten fra nestle. men plutselig de tre siste dagene har det vært en evig kamp å få i han grøten... han gråter bare skjea kommer, men så fort han får flaska med melk er alt helt greit! hva har skjedd? har prøvd å blande tynnere grøt, tjukkere, med svisker, med malt, med fruktmos.. ingenting ser ut til å virke! han vil ikke ha!? problemet er at han holder ikke mer enn 2 timer på kun melka... frustrert? JA!
Kate77 Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Tipper det er noe med den nye grøten han ikke liker så godt. Ville prøvd å gått tilbake til den gamle grøten for å se om han vil ha den. Så kan dere prøve andre typer seinere om det går greit med den gamle.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2010 men han blir så treg i magen av risgrøten..hjelper lite med svisker...takk for svar, hmm,andre som vet?
Kate77 Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Har du prøvd å lage sviskemos selv? Fungerer i allefall mye bedre her enn den vi kjøper på butikken. Aner ikke hvorfor, fikk tips om det her.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2010 hmm,takk for tips! Det skal prøves ut:) Tenkte kanskje jeg kunne prøve å lage litt grønnsaks-mos til han selv også og se om han vil ha dette isteden for grøt?
satser & vesla Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Har du prøvd Hipp grøt? Vesla her elsker den, hun likte heller ikke Nesle. . .
Grateful mom Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Jeg ville kanskje forsøkt med hjemmelaget grønnsaksmos ja, evt lage sviskemosen selv. Er ikke alltid de små tåler dem fabrikkmaten som fins.. :-) evt forsøk å lage f.eks hirsegrøt!
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Hipp-grøten med banan og fersken går det på her i huset. Veldig god! Mini likte ikke grøten fra nestle...
ellen-propellen Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 Malt i melkeflaskene? Servere sviskesaft til måltidene? Jeg tanker da på om du må tilbake ti lden andre grøten. Min datter er ikke veldig begeistret for grøten vi har i hus nå,men jeg blander inn noen skjeer med blåbær (på glass fra småfolk,kjøpt på kiwi). Det er blitt veldig populært her,og hun blir ikke hard i magen av blåbær heller.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2010 Finner ikke Hippgrøten i butikkene her? Malt får han i flaska når det er behov:-) Sviskesaft liker han heller ikke..bare spytter det ut igjen...Hmm.. får nok gå over til risgrøten igjen, han likte både vanlig og den med banan. Men hvorfor finner han plutselig ut det nå at han ikke liker den? han har spist opp ei hel pakke grøt uten å protestere?... Hmm..rar unge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå