Alessandro+baby i magen :) Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg skal føde på ahus , førstegangsfødende . Jeg vet svæææært lite om hva jeg skal gjøre når jeg kommer meg til sykehuset , hvor går jeg hen ? Må jeg gå helt fra parkeringa og til sykehuset , eller gå til akutt inngangen ? Sikkerrt kjempe dumme spm , men vil gjerne ha svar
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Det kommer sikkert litt an på når på døgnet det starter. Husker med førstemann så kom vi til sykehuset kl 03 på natta og da var hovedinngangen stengt så da fikk vi beskjed om å bruke akutt inngangen så ble vi møtt av ei jordmor der. Dette kan du spørre om når du ringer sykehuset når ting er i gang så det skal du ikke bekymre deg for
Nickeguri Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Jeg skal også føde på A-hus om ikke så lenge. Jeg var der på en ekstra ultralyd i forrige uke. Da spurte jeg i vakta hvor jeg skal henvende meg den dagen jeg skal føde. Hun sa at det beste er å gå inn akutt-inngangen. Det går an å gå inn hovedinngangen også, hvis jeg først skulle befinne meg der, men det var visst mer tungvint, med en del gåing inne, og så trapper opp til 5. etasje. Skjønner ikke helt hvorfor hun sa trapper og ikke heis. Men uansett; hun ba meg i hvert fall gå inn ved akuttinngangen. Så da gjør jeg det.
Kladd Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Hei. Jeg skal også føde på AHus og var der på fødselskurs og omvisning. Da fikk vi beskjed om å kjøre til akuttinngangen og ta heisen opp. Der blir man møtt av noen som forteller deg hvor du skal gå. Far må mest sannsynlig ut å flytte bilen og det ikke er hastefødsel e.l. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå