Gå til innhold

Hei Jenter:=) Her kommer endelig jeg også:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra. I dag er jeg 28+1 og endelig er jeg her hos dere i siste Trimister.

Er så kjempe godt å ha kommet så langt nå og vite at det nærmer seg veldig nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertelig velkommen inn hit ! :) Nå er det ikke lenge igjen ! Håper den siste tiden blir en god tid for deg og dine:) masse lykke til.

Klem

Skrevet

Hjertelig velkommen til siste etappe:) Håper det går bra med deg!

Klem

Skrevet

Tusen takk Jenter...:=)))

Og ønsker dere som skal Føde snart nå masse lykke til og kos dere masse med den lille:=)

Skrevet

Koselig at vi to slår følge den siste biten...bare en dag som skiller oss!! :D

Du skal snart på ny UL?

Skrevet

Hei Axinija:)

Ja det er koslig. Bare en dag som skiller oss ja. Uansett så får ikke jeg gå over Termin som er den 27 Oktober pga Sv.diabetesen. Heldigvis for at jeg slipper å gå overtid i hvertfall.

Jeg skal på Kontroll til Onsdag. Jordmor+lege + UL sjekk for veksten til lillejenta. Men jeg måtte på sykehuset i går pga lite bevegelser og da ble det Ultralyd. Så ikke sikkert dem tar UL på meg til Onsdag da. Men alt er bra med den lille. Hun veier nå 1100 gram som er i gjennomsnittig. Det var godt. Hun beveget seg godt i magen min og hjertet slo fint.

Skrevet

Nå er vi en liten gjeng som har termin ca samtidig her inne på siste trimester =) Kom inn i dag jeg også, så vi har termin samme dag, Gravid30.

Spennende tid i vente =)

Skal til legen på onsdag jeg også. Har vært 1 gang hos jordmor, men valgte å heller gå til legekontroll. Har fått en time hos jordmor i uke 36 for fødselsprat. Håper jeg får gå gravid så lenge. Gutten min kom nemlig 8 uker før termin!!

Skrevet

Hurra for deg,Gravid 30! :)

Og velkommen etter. :)

Skrevet

Velkommen, velkommen!

Morsomt med flere høstmammaer her inne, har selv termin 23.sept, og føler meg ikke heeelt fødeklar enda for å si det sånn;)

Skrevet

Kjempe gøy at vi er flere som har termin i Høst.:=)

Ja nå har vi en spennende tid i møte.

Sliter mye med Halsbrann nå. Usj. Så jeg må ta Samarin hver kveld før jeg legger meg.

Er så merkelig, for snuppa i magen er så mye mer roligere nå enn for noen uker siden. Jeg måtte jo til sjekk på sykehuset om søndagen pga jeg ble litt bekymra siden jeg kjente mye mindre liv. Men alt er jo i orden. Ble til og med tatt UL. Men rart at jeg skal kjenne mindre dult og sånn nå som jeg er lenger på vei.

Skrevet

Hei og velkommen ;-)

Denne siste etappen er bare så utrolig spennende!! Det er jo ikke så lenge igjen nå, allikevel kjenner jeg at jeg bare blir mer og mer utålmodig etter å få lillegutt i armene og bli kjent med ham!! 2 mnd føles som en liten evighet ;-)

Helt utrolig å tenke på at vi snart er tobarnsmammaer ;-))))

Her kjenner jeg liv flere ganger om dagen, men aktivitetsnivået er VELDIG forskjellig fra dag til dag. Noen ganger er det bare små bevegelser, som jeg lett kan unngå å kjenne hvis jeg er i bevegelse eller bare snakker mye og er opptatt av andre ting. Mens andre dager igjen sparker han kraftig fra seg.

Tror det er helt normalt ;-)

Klem

Skrevet

Hei Cat, mini og mikro:=)

Ja nå er vi her sammen igjen. Hehe. Supert. Ja tenk at nå har vi ikke lenge igjen. Du føder nok først, siden du har termin før meg. Blir spennende dette. Snart har du lillegutt i armene dine og koser:=) Gleder meg selv så mye nå å få ut snuppa. Men fy som jeg gruer meg til fødselen. Siden jeg måtte ta KS med dattera mi og det er jo 9 år siden. Føler meg virkelig som førstegangs igjen ja.

Mye kynnere hver dag nå også. Men det er vel ikke noe unormalt håper jeg.

Klem klem

Skrevet

Hei :-)))

Jeg har termin 27.okt :-) "Min termin" var 24., men ble litt flyttet på ul..

Nå er det noen dager siden jeg var innom her, og av gammel vane gikk jeg inn på 2.trimester.. Jeg leste såvidt gjennom overskriftene til trådene og tenkte "gjeeeesp, dette er kjedelig!" MEN så plutselig kom jeg på at jeg er i 3.trimester !!!! :-)))) Tiden har gått så fort!

Utrolig koselig å se kjendte navn her og at d går bra m alle :-) Jeg syns ikke det er så lenge siden jeg bekymret skrev på 1.trimester om redsel for å miste osv.. Dette er liksom glemt nå :-)

Etter noen mnd med oppkast og veldig lavt blodtrykk, føler jeg nå at alt er så utrolig mye bedre! Formen er fin og jenta mi sparker MYE!! Hun er mer aktiv enn storebroren var inni der. Men han har tatt d igjen på utsiden, hehe :-))

Håper dere alle får noen fantastiske uker fremover :-))

Jeg er bare såååå glad for å være her på 3.trimester !!!! Kan ikke få sagt d nok!

Klem til dere alle :-)

Skrevet

Nå er vi på siste reisen før ungen kommer=)

Har termin den 26 okt=)

spennende å se åssen det går med oss=)

vet dere hva dere får?

vi får en gutt=)

Skrevet

Hei til dere andre jentene:=)

Ja nå er vi flere her:=) Juhuuuu.

Jeg har termin 27 Oktober i følge UL. Går ikke over tiden uansett pga Sv.diabetesen.

Jeg venter ei jente i følge Ultralydene og 3 forskjellige leger. Ingen av legene kunne se noen tut i hvertfall. Så da regner jeg med at det er ei jente i magen:)

Nå får vi håpe at vi får noen fine mnd til med formen før fødselen:)

Kelm til dere alle:)

Skrevet

Jeg venter ei jente den 27.okt. :-)

Har vært på bare 1 ul, men da var legen 90 % sikker.. Men slik jeg så d, så lå hun og skrevet (uanstendig liten frøken, hihi ), så tror ikke der kan være noen tut som har gjemt seg;-)

Uansett så hadde jeg "jente-følelse" før ul også.. Har gutt fra før og har hatt to totalt ulike svangerskap!!

Meeeeen man kan jo aldri være sikker ;-)

Hvordan er det med dere andre og kjønn?? Vet dere det helt sikkert??

Dette er jo så spennende!!

Skrevet

ja det blir spennende å se når ungen bestemmer seg for å komme ut =)

jeg har bursdag den 13 og samboeren den 12 oktober=)

uansett så får vi verdens beste bursdagsgave begge 2 =)

Skrevet

Jeg hadde så guttefølelse jeg...Men det trur jeg kom av fordi jeg har ei datter fra før av og ikke var noe kvalm i 1.trimister. Men det har jo ingenting å si. Men jeg klarer liksom ikke å være helt sikker på at det er ei jente i magen før jeg har født. Men nå som jeg har tatt flere Ultralyder og ingen av legene har sett noe tut, så er det nok ei jente i magen jeg har.

Men et spørsmål: Sånn som jeg er i dag 28+2. Sier dere da at dere er 28 uker på vei eller 29 uker??? Blir litt forvirra. Hehe

Skrevet

Vi venter jente =) Ul termin er 27.okt og mens termin er 23.okt. Har vært på 4 ul og på 3 av de sjekket de kjønnet og kom frem til at det bor en jente i magen min.

Har en gutt fra før som blir 7 år i september. Han kom 8 uker før termin (uke 32). Så vi er veldig spente denne gangen om vesla klarer å holde seg lenger enn storebror. Ble innlagt på obs i uke 23+5 pga slimproppen gikk. Men har heldigvis ikke noe fødsel på gang.

Jeg har hatt "jente-følelse" hele sv.skapet og sambo lovet meg jente denne gangen lenge før vi ble gravid.. Og jommen holdt han løftet sitt ;)

Svigermor strikker rosa for harde livet og min mor handler rosa, så om det blir gutt så blir det en rosa gutt... Hehe.. =)

Har 3 venner/bekjente som har vært på 3-5 ul og fått beskjed om at de får jente, men ut kom det gutter..

Skrevet

Ja dette med å vite kjønnet på UL og dem kan jo ta feil. Derfor klarer jeg vel ikke helt å slå meg til ro med at det bor ei jente i magen, siden noen har fått vite at det er ei jente, men så kommer det en gutt. Men siden 3 forskjellige leger har sagt i uke 21, 24 og 28 nå at dem ikke kan se noen tut, så er det vel ei jente..Ellers er den lille god til å gjemme tuten sin i hvertfall. Hehe.

Lykkelig84: Får håpe at lillejenta i magen din ikke vil ut så tidlig som storebror da. Krysser fingrene for at alt går bra for deg med at du kan gå lengst mulig fram til termin:)

Skrevet

Henger meg på gjengen jeg også, og synes det er både rart og veldig morsomt å være på 3.trimester :o) Som flere av dere har jeg termin 27.oktober!! Venter tvillinger, gutt og jente, våre første barn...så dette er spennende! Menstermin er 17.oktober, så er spent på når de kommer...legen sa max uke 38 på siste kontroll, så det nærmer seg fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...