Marsbaby! Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Hei Jeg er 29 år og venter mitt første barn i januar. Jeg kunne godt tenke meg å treffe noen nå utover, gøy å bli kjent med noen andre i samme situasjon :-) Jeg jobber som rådgiver og bor i Kongsberg, og syns det er artig med noen byturer/cafè/shopping eller å gå turer i marka sammen med andre.
olden Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Hei! Jeg er fra Kongsberg. Har termin i begynnelsen av mars. Det hadde vært moro å treffe andre fra samme sted. Legg ut også på bimtreff- så er det kanskje fler som ser )
vi får en mini! Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Hei, 30 år og skal ha førstemann her på Kongsberg i januar jeg også, hyggelig at det er flere her:-)
Marsbaby! Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2010 Hei! så hyggelig med flere. Vi er allerede tre her inne som planlegger et treff i slutten av august, pluss dere to, så da er vi fem :-) Vi kan legge det ut på BIM -treff når vi har funnet en dato ! Hilsen Ingerid
Marsbaby! Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Hei! så hyggelig med flere. Vi er allerede tre her inne som planlegger et treff i slutten av august, pluss dere tre, så da er vi seks:-) Vi kan legge det ut på BIM -treff når vi har funnet en dato ! Hilsen Ingerid
Sommer76 Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Hei:-) Jeg bor i Kongsberg og har termin i februar. Min første og jeg er 34 år. Hadde vært koselig med et treff:-)
Inger Irene Skrevet 7. august 2010 #7 Skrevet 7. august 2010 Hei.Jeg er også her.Venter mitt første barn i slutten av november.Jeg har tatt på meg ansvaret for å reservere bordd til treff på gundersen 25.08 under navnet BIM klokken 19:30.Jo flere vi blir jo bedre blir der. Jeg er bosatt på gamlegrendåsen.Håper vi sees. Klem Inger
janin Skrevet 7. august 2010 #8 Skrevet 7. august 2010 Hei En til som bor i Kongsberg som kan tenke seg å bli kjent med dere damer Venter andremann i slutten av november.