Gå til innhold

Ønsker synspunkter på hva som er den fineste Oslo-kirka å gifte seg i! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det avgjort- vi gifter oss neste sommer, og jeg gleder meg!! :) Vil ha en så fin ramme som mulig, selvsagt, og ønsker ei kirke med litt sjel og alder- ikke en av de nye trekantede. Ingen av oss er fra oslo selv så vi har liskom ingen "lokalkirke" som vi føler noe spesielt for her.

Var i bryllup i fjor, og jeg tror den kirka het Gamle Aker kirke (steinkirke). Den var veldig fin. Andre synspunkter?

Fortsetter under...

Skrevet

Nå har ikke jeg vært i så mange kirker i Oslo, men jeg komfimerte meg i Uranienborg kirke, og jeg syns den er er veldig fin kirke. Ellers giftet vi oss i Akershus slottskirke og det var veldig vakkert:) Men der mener jeg du må ha en tilknyttning til forsvaret for å få lov til å gifte deg i. Ellers er Høvik kirke en veldig koselig liten kirke. den ligger 10 min utenfor Oslo.

Skrevet

Flott, takk for synspunkter! Tar gjerne i mot flere også :)

Skrevet

Kirken på Akershus festning er kanskje ikke den fineste inni, men den ligger iallfall veldig bra til og har et kjempefint uteområde til bilder.

Skrevet

Hva med norges eldste kirke: gamle aker kirke.

Jeg var i bryllup der i fjor og det var utrolig vakkert.

Annonse

Skrevet

Takk for svar! Ja, jeg var også i Gamle Aker i bryllup i fjor, den er fin.

Skrevet

Gamle Aker kirke er knall fin- begge ungene er døpt i den, sambo er konfirmert der.

Ellers er Kampen kirke veldig fin.

Og Maridalen kapell, gammel hvit trekirke nesten inne i skogen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...