Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har planer om søskenforsøk. Hadde forsøk i det private sist, men har ikke penger til det nå. Bor på østlandet, men har blitt anbefalt Trondheim. Noen som har erfaring med St.Olavs? Og spesielt rundt dette med reiseveien....?

Vi har ingen diagnose på hvorfor vi ikke får barn ved egen hjelp, med fikk likevel icsi på forsøkene på nr 1. Dette fungerte bedre enn ivf (fikk flere befruktninger). Hvor "steile" er dette sykehuset på dette? Er det samlebåndbehandling eller blir det individuelt opplegg?

Takknemlig for alle erfaringsdelinger:-) (føles rart å bytte sykehus)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142150546-erfaringer-med-stolavs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi brukte St. Olavs i 2007 og skal bruke dem på nytt ved fryseforsøket nå. Vi bor i Tromsø, så jeg kjenner godt til dette med å skulle ha lang reisevei til sykehuset hvor prøverørsbehandlingen skal foregå. For oss fungerte det knirkefritt. Vi bodde en uke i Trondheim, i en leilighet like i nærheten av sykehuset. Dette ble dekket av NAV. Ultralydundersøkelser i forkant ble gjort på UNN i Tromsø. I løpet av uken i Trondheim ble alt det andre gjort - ultralyder, uthenting og innsetting. Fikk ICSI og det ble full klaff på første forsøk!

Jeg har bare godord å si om personalet på St. Olavs, ingen følelse av samlebåndsmentalitet. Tvert imot bare hyggelige, empatiske mennesker som vet hva de driver med - følte meg trygg, rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...