3høstjenter Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Er nå 31 uker på vei og sliter enormt med å sove om natten. Er oppe 4-5 ganger om natten for å tisse,masse kynnere. Har også bekkenløsning og en gammel proplaps som jeg begynner og kjenner smertene av. Sover med en pute mellom beina, men det hjelper ikke så veldig mye da:( Lurer på om jeg må kjøpe meg en lenestol og sitte i.....
vimsa .-) på overtid Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 jeg satt i lenestol hver natt de to siste månedene med førstemann. ingenting hjalp mot alle vondtene. ble også lagt inn på føden for å få sovehjelp, til ingen nytte. fryktelig slitsom, føler veldig masse med deg. det føles fullstendig uoverkommelig, men det er jammen rart hva vi klarer likevel.... be om hjelp da, om det ikke blir mulig å stå an ut. en god recliner kan hjelpe. og evnt sier jo mange at en lang ammepute mellom bena i senga også funker (gjorde ik det her, men mange mange har god hjelp av det) mange snakker også om god natt te fra ricola, mange får hjelp av den. sender masse ole lukkøye viber til deg og håper du får noen gode timer søvn hver natt framover....
Tulle06ogPrins10 Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Hei Sliter med akkurat det samme. Har ikke sovet mere en en time i strekk de siste 7 ukene. Er og tisser sikkert 8 ganger per natt (om ikke flere) Pleier å dusje en gang per natt på grunn av smerter i bekken og i nyren (her fått noe utvidet nyre og cyste på høyre side) Helt grusomt. Fant ut i helgen at om jeg dusjet i VELDIG varmt vann før jeg skulle gå å legge meg ble jeg litt slapp i kroppen og sov litt lengere i strekk. Snakket med legen om dette, men hun tokk det liksom ikke på alvor. Sover litt på dagen jeg da! Lille gutt kommer med KS om 21 dager (kanskje litt før om jeg har så sterke smerter i nyren) Så jeg har dessverre ingen gode råd. Ønsker deg lykke til med søvnen og jeg vet hvordan du har det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå