Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 2.august?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

21 dager igjen, og jeg er fødeklar! Måtte det skje en stund før tiden!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null dager igjen - og avtale med sykehuset om sjekk i dag. Nå er jeg endelig klar for å bli ferdig! :-) blir vel aldri klar for fødsel, men er klar for å bli ferdig og dermed relativt klar for alt som måtte skje.

Håper på rask dato for igangsettelse eller at noe skjer etter en stripping i dag (har hatt mulighet to ganger før men sagt nei). Kastet opp to ganger i natt og våken fra kl fire så nå gleder jeg meg til å få kroppen min tilbake - og møte snuppa! ;-)

Skrevet

No er eg 6. dagen på overtid, og er lei, lei, lei...... Vil føde nå!!!! Våknet av at eg drøymde om at no var kroppen i gang, men då eg vakna så var det ikkje nåke alikevel..... Sukk.....

Skrevet

8 dager igjen idag, å jeg er kjempe lei. håper gutten melder sin ankomst snart

Skrevet

4 dager på overtid...... skjer det noe nå tro?

Skrevet

20 dager igjen :) Veldig klar, men lille i magen må holde seg inne til slutten av uka for guttenmin hjemme har start i bhg idag ;)

Skrevet

3 dager igjen og er sååå klar for å føde!

Skrevet

Dag 1 på overtid nå og jeg er såå lei.. Har hatt intet mindre enn 3 falske alarmer hittil, noe som gjør sitt til at motivasjonen er helt på bånn for å gå gravid særlig mye lenger..vet det er max 11 dager igjen til jeg uansett blir satt igjen, men håper virkelig noe skjer innen den tid...ellers blir jeg gal!

Vil møte barnet mitt nå!!:D:D

Skrevet

12 dager igjen... I går fikk venninna mi en datter <3 Da blir jeg bare mer klar for at jeg også skal få en baby i armene!! Håper han kommer rundt termin... Kan tenke meg jeg blir utolmodig hvis ikke...

Skrevet

Termin i dag. Men ingen tegn på at det skjer noe snart....

Skrevet

tre dager over tida. og er sikker på at magen min kommer til å eksplodere dersom han ikke kommer ut den veien han skal snart nå.... har ikke mere plass der inne..... det er bare voooondt nå.

Skrevet

17 dager igjen, å ekstremt sprekkeferdig og klar..! Kom ut lille venn, kom ut!

Skrevet

To dager på overtid.. Og flere blir det tror jeg. Merker ingen tegn på modning.

Skrevet

35 dager til planlagt ks!!!! :) akkurat 5 uker... Måtte tia gå FORT på slutten!!!! Leeeeeiiiii......

Skrevet

86 dager igjen, så en god stund enda. Min første dag her inne på 3. trimester :)

Skrevet

82 dager... leeenge

Skrevet

5 dager igjen og fryktelig klar for å møte lille snuppa! Vi har bryllupsdag i dag, og det hadde vært en super gave å få treffe henne i dag :o)

Skrevet

51... er akkurat 33 uker på vei i dag :)

Men det er litt deilig at nå er det august, og termin er i september, føles oppnåelig... ;)

Skrevet

Ååå, misunner dere som ikke har lenge igjen.

Jeg har 86 dager igjen. Kom inn hit i dag =)

Skrevet

10 dager igjen:) begynner enderlig å se målstreken:):)

Skrevet

13 :)

Skrevet

50 dager igjen:D Begynner å gå nedover nå, bare ti dager til så er jeg høygravid:D:D

Skrevet

2 dager igjen...*spent nå*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...