Gå til innhold

Bim treff fredag 13 august

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Tidspunktet jeg skrev var helt vilkårlig, men kan gjerne være med da! :) Jeg skrev også på sidene terminklubber på september 2010, der er det noen flere som har svart, men vet ikke hvor mange som kan den fredagen.

Antar at vi bare sier en tid og et sted og tar det derfra? Vi ser vel på magen hvem den/de andre ukjente er...:)

Vet du om en trivelig kafe i Sandvika?

-K

På en annen side, de fleste av de andre er vel fortsatt i jobb (jeg har ferie) og da er kanskje ikke dagtid tingen.. hva med en ettermiddag uka etter, altså den uka som starter med mandag 16.august? foreslår dette der jeg har skrevet på terminklubb september 2010 også..

Hei!

Jeg vil gjerne være med hvis det skal være treff i Sandvika. Jeg er 29 år, og venter min første 26. november. Jeg kan ikke dagtid (eller 18.aug på kveldstid), men er ellers med.

Enig i at kanel er veldig fin!

Fint om noen legger ut en endelig bekreftelse på tid og sted. Hvis jeg ikke har mulighet vil jeg gjerne være med neste gang. Er eneste i min venninnegjeng som er gravid så hadde vært hyggelig å treffe noen andre gravide :)

Annonse

Etter kl. 19 er det ikke så mange steder i Sandvika..

Jeg liker Bambus sushi veldig godt, men der må en som regel reservere bord for å få plass. Har diverse asiatisk mat og sushi, og er et veldig hyggelig og populært sted.

Ellers er det vel litt forskjellig inne på storsenteret, som er åpent til kl. 21..

Eller Egon?

Anita :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...