Gå til innhold

hva skal babyene deres hete da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jordmor har rett og det kommer ut en jente, skal hun hete Louise. Fra før har vi Sunniva på 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille gutten i magen skal hete William <3

Skrevet

Her blir det en liten Sara Emilie :-)

Skrevet

Her kommer det en liten Miliam :) De fleste syns det er rart, men vi liker det veldig godt!

Skrevet

Den lille i magen min skal hete Emilie. Har ei datter fra før som heter Thea.

Skrevet

Lillegutt i magen heter Isaak (vi er litt usikre på stavemåten ennå. Far er italiensk, og jeg lar han få siste ordet;-)))

Har en liten Josephine fra før!

Skrevet

Har ei lita Tilde i magen :-) Storebror heter Aron.

Skrevet

Jenta vår skal hete Ingrid Andrea, oppkalt etter mamman min. Storesøster heter Ina-Mari.

Skrevet

Her blir det en EMIL!!

Skrevet

Snuppa vår skal hete Natalia Marie.

Har Sebastian Gerasimous fra før. Begge mellomnavnene er oppkalling, Gerasimous etter farfar og Marie blir etter mormor.

Pappaen er gresk så vi er litt opptatt av å ha navn som kan uttales nogenlunde likt på begge språk.

Skrevet

har vert Alexander fra vi visste at det ble gutt..

Skrevet

Vi har en jente som heter Leah Celine og den lille jenten i magen ska hete Ella Louise. Ariel er fint:-)

Skrevet

haha.. akkurat samme navn som bestevenninna mi sin gutt det :-) litt sprøtt for tror ikke det er så mange med akkurat den kombinasjonen. :-)

Skrevet

altså william Endre.. skjønner ikke hvorfor den havnet så langt nede.... her har vi en Nora Eline fra før og har ikke helt bestemt oss men enten blir det Hege, som er de to første bokstavene i navnene til bestemor og bestefar (heather og geir) eller så blir det Hedda, en slags oppkalling etter heather :-) men får vi gutt er vi blanke men begge liker Tobias....

Skrevet

aaah så mange fiiine navn :) :)

Skrevet

Anna :)

Hadde det vært en gutt tror vi det hadde blitt Tobias eller Alexander.

Skrevet

Vesle gullet her får navnet Tia-Linnea <3 ( har fått mye dritt på det navnet :( Men det er vi som skal bestemme ikke alle andre. så folk får si hva dem vil. )

Ellers er jeg veldig glad i navna : Miranda, Elida og Tiril :)

Skrevet

Vi venter ei lita Solveig, oppkalt etter sin moderne tippoldemor. Selv om Solveig hadde sin topp i 1920, synes vi ikke det er gammeldags, men nydelig og et veldig positivt klingende navn.

Hvis det ble gutt, ville han hett Sverre. Tøft og med trøkk, synes vi. Jeg tenkte også på Bo. Men pappa Jo protesterte lattermildt.

Et dobbeltnavn var uaktuelt, både fordi vi synes det er tungvundt for barnet (og andre), og fordi vi har etternavn-debatten... Ikke landet ennå, men vi har vel 3-4 mnd etter fødsel å sende inn skjemaet.

Skrevet

Røveren har fått navnet Endre=)

Skrevet

Solveig er kjempefint. Det har jeg lyst på til datteren vår også, men mannen er som vanlig ikke enig. Han liker jo ingen av navneforslagene mine... Blir sprø av det. Og ikke har han noe navn å komme med selv heller. Snart tar jeg bare en sjefsavgjørelse, og så får han bare godta det. Hehe...

Skrevet

Gutten i magen her skal hete Balder. :) Vi har ei datter som heter Lykke fra før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...