Gå til innhold

hva skal babyene deres hete da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en liten Else. Litt gammeldags, men jeg liker navnet pga hun blir oppkalt etter min kjære mormor. Og bf sitt navn begynner på E + at mine initinaler er LC=Else :)

Storebror heter Christian.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer en liten Markus :-) Dette er det eneste navnet både jeg og barnefar er enige om :-P

Skrevet

inni magen min bor ei lita Tuva Marie:)

Skrevet

har fra før Hedda og Olve, men ikke bestemt navn på jenta i magen. Tenker litt på Åsa - men vi må nesten se hvem som popper ut av magen :)

Skrevet

Oi, dere har funnet masse fine navn.

Fødeklar; jeg hadde også en Storm i magen, men så er det visst ei jente denne gangen.

Har Odin fra før og nå blir det Hedda:-)

Skrevet

Jenta vår skal enten hete Sienna eller Savannah! :) Fra før av har vi Linnea og Isabell aom virkelig gleder seg til å bli storesøstre snart :)

Skrevet

Her blir det også en liten Storm ;P

Det sier vel litt om hva jeg synes om det =)

Skrevet

Dersom babyen i magen er en jente skal hun hete Oda Emilie (tror jeg, må venne meg til navnet, hehe)!

Liker også Pernille kjempegodt! :P

Jeg har en Simon Andrè fra før....

Aner ikke hva han skal hete dersom det blir en gutt? hmm.....

Skrevet

her kommer det er en william endrè. men er ikke mange som vet navnet da, greit å ha mulighet til å gå i tenkeboksen på nytt om han ikke passer navnet.

Skrevet

I magen min bor en liten Theodor......:)

Skrevet

Her venter vi på ei lita Aila-Magdalena. Brødrene heter Benjamin-Noa, Emil-Johannes og Peter-Nathaniel <3

Skrevet

jenta her skal hete Sarah eller Linea, klarer liksom ikke helt å bestemme oss så får se når hun kommer ut, storebror heter Christian=)

Skrevet

Her i huset har vi en Benjamin på 2,5 som skal bli storebror til Nathanael nå når-som-helst :)

Skrevet

her skal snuppa i magen hete Carmen :) fra før har vi Mariell ;)

Skrevet

madicken er fra en barnebok av astrid lindgren ja:) gikk på barne tv når jeg var liten:)

Skrevet

Har ikke bestemt oss enda.. men jeg har falt for Felica for lenge siden og håper det ender på det:)

Skrevet

Mia Gabrielle

Og guttenavnet vi hadde klart var Noel

Skrevet

Her blir det også Leah:)

13. septembermamma: Så rart! Vi har termin samme dag, samme kjønn og samme navn til gullet! :)

Skrevet

Gutten vår skal hete William :-)

Skrevet

Hedda eller Jannah blir det her!

Blir det gutt er det Elias eller Younas

Skrevet

Vi har Leon Sebastian fra før og nå kommer Felix. Bør vel ha et dobbeltnavn til han også, men det har vi ikke funnet enda. Gode tips tas i mot med stooor takk:)

Skrevet

Ariel er pent :) var inne på det selv, men... så ble det Isabella i stedenfor...

fra før av har vi en Daniel på 2 1/2 år :) og han har det med å korte inn ord og navn når han snakker så han sier bare Bella når vi snakker om baby'n i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...