SecretFlower* Skrevet 4. august 2010 Forfatter #26 Skrevet 4. august 2010 yvonne Tror det er jente du venter. og føler fødsel rundt den 3. (kan være 13) Har du et hvitt stakittgjerde utenfor?
SecretFlower* Skrevet 4. august 2010 Forfatter #27 Skrevet 4. august 2010 cornelia Føler faktisk en jente på deg jeg:) Har du mørkt hår? ofte i hestehale, brune øyne og rundt 1.65 høy?
-mtp- Skrevet 4. august 2010 #28 Skrevet 4. august 2010 Hei Frida:) Tusen takk for svar Nei vi har ikke noe gjærde uten for annet enn autovern:p Å føde den 3 hadde vert koselig men den 13 hadde vert litt for lenge venting BLir spennede å se hvilken dato h*n bestemmer seg å komme ut på
cornelia:) Skrevet 4. august 2010 #29 Skrevet 4. august 2010 Takk for svar Har brunt hår, ofte i hestehale ja..men blå øyne og 1.77 høy
gilgi Skrevet 4. august 2010 #30 Skrevet 4. august 2010 Kan dere være så snill å ta en titt på meg. Når blir jeg gravid? Jeg er født 311071, mann 150772. Evig takknemlig for svar.
babbicharm Skrevet 4. august 2010 #31 Skrevet 4. august 2010 Hei hei For du tatt en titt på meg også? Tror du har hoppet over meg..... Takk på forhånd:)
Prins-07-Prinsesse-11 Skrevet 4. august 2010 #32 Skrevet 4. august 2010 Håper du kan se litt på meg Venter en liten baby i jan/feb... Blir det en jan eller feb baby?? Både jeg og storebor har busrdag i jan, så vi er så spente om det blir en jan baby til Og det vi er mest nysgjerrig på er hvilket kjønn som skjuler seg inne i magen, om det blir en liten prinsesse Emmeline eller om vi må lete videre etter guttenavn ???? Legger jeg på meg mye ?? Med Dominick la jeg på meg hele 37kg :S Men hadde en tøff graviditet siden BF dumpa meg.. Håper virkelig du kan ta deg tid og at du kanskje kan svare på noe av dette Takker og bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå