Gå til innhold

Informasjon til dere som ønsker å bli spådd

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at det ikke skal bli så rotete i disse trådene, vil jeg helst at dere heller skriver en pm, eller evt lage en ny tråd, og skrive navnet mitt i overskriften:).

Lettere å komme innpå dere, i tillegg til at det er lettere å se hvem som har fått svar og ikke:)

Helst ikke anonyme, da det er litt vanskelig å komme innpå.

Trenger fødselsdato, og gjerne et par kontrollspm.

Svarer så mange jeg orker:)

Dessuten må dere vite at jeg er helt ny i dette, og dere må derfor ta det med en klype salt.

Setter veldig stor pris på tilbakemelding når jeg har spådd deg.

Noen bommer jeg rett og slett helt på.

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne:)

Dere kan skrive dere inn her på denne tråden og, men når det blir over 50 på lista kommer jeg ikke til å svare på flere, da det blir så utrolig rotetete:)

Skrevet

Han: 070979

Meg: 040187

Ser dere om det blir noe jobb på han i nærmeste fremtid?

Og hvem er den lille som lurer inni magen min? ;)

Tror dere det blir januar eller februarbaby?

Klem :)

Skrevet

Hei, prøver igjen på denne tråden jeg da ;-)

Så snill du er som tar deg tid til å spå oss "gærne" damer :-)

Jeg lurer på om jeg har gutt eller jente i magen.

Jeg er født 15.09.76

Termin foreløpig 4.mars 2011

Kontrollspørsmål: Har vi barn fra før? Evnt hvor mange/kjønn?

Er jeg gift?

På forhånd takk!

Smykkemaja

Skrevet

Smykkemaja

Har du jente i magen?

Lurer på om det blir fødsel rundt den 6.

Har du 2 fra før? føler du har hvertfall en jente, mulig det er en av hver?

Ser 3 til sammen, muligens en nummer 4 rett etter:)

NJaa, føler du er gift jeg, hvis ikke er det noe dere planlegger ganske snart. Men får inn ring på fingern din:)

Har du et lite koselig hus? Muligens hvitt. Og en katt?

Nå kan det godt være jeg bommet, merker jeg har følt hvitt hus på veldig mange i det siste.

Takknemmelig for tilbakemelding:)

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på når jeg føder og om alt går bra!

Termin: 21.12.10

Min fødselsdato: 05.02.79

Kontrollspørsmål: Har jeg barn fra før,evnt kjønn?

Er jeg gift?

Hva får jeg nå,gutt/jente?

Takk på forhånd. Lover tilbakemelding når den tiden har kommet;)

Klemmer

Skrevet

Hei anonym 20.10

Lurer på om det kan liggge en mulighet for noe innen jobb, men lurer på om det kan gjelde innen en jobb han allerede har/ har hatt:)

Har du en liten jente i magen? Lurer på om det blir januar, helt i slutten rundt den 23.

Lykke til.

Skrevet

Føler fødsel rundt den 13.12.

Har du en jente fra før, rundt 3 år?

Lurer på om det er gutt du venter nå.

Føler inn mørkt hår på gutten.

Tror du er gift ja:)

Lykke til.

Skrevet

Har du lyst å spå meg?

Eg lurer på kor tid nr 2 velger å flytte inn i magehulen og om det blir ei lita jente eller en liten gutt :)

kontroll: har eg gutt eller jente fra før? hvilken farge er huset mitt? er eg gift?

Eg er født 07121984

Mannen min er født 23041980

:)

Skrevet

Takk for svar.

Ja har jente fra før, 2 for å si det sånn. En på 6år og en på 11år.

Stemmer med at vi venter gutt:-D og mørkt hår kan sikkert stemme, siden jeg har selv mørkt hår.

Er ikke gift enda men forlovet. Nesten alle som spå oss som gift;-) Kanskje det blir på tide?! Vi er forlovet i 11år:-I

Syns du var flink. Tusen takk.

Skrevet

Jeg 140384 og samboer 221081 prøver å få barn igjen, tror du det tar lang tid?

Ser du noe i svangerskapet når det gjelder sykdommer??

Kontrollspm: Hva slags barn har jeg fra før?

Skrevet

Hei, anonym 20:10 her. Takk for svar :)

Han har forsåvidt en "jobb", men er ikke så veldig fornøyd med den og driver og leter etter noe annet, det er desverre ikke så lett i byen her vi bor :/

Spennende, vi får se når det blir tid for ultralyd :)

Skrevet

Hei igjen :)

Ble så nysgjerrig etter de spådommene du gav meg tidligere, får på en måte følelsen av at jeg burde spørre deg om noen andre ting også. Hvis du har lyst til å prøve deg såklart :)

Jeg lurer på om du kan se noen flytteplaner i livet mitt, og om jeg eventuelt går inn i et seriøst forhold i nærmeste fremtid?

Fødselsdato: 141290

Har også et par kontrollspm til deg, for det er jo litt spennende å se om du klarer å se mer inn i livet mitt :)

- Har jeg dyr?

- Har jeg bil?

Blir spennende å se om jeg får svar! og jeg kommer absolutt til å gi tilbakemelding :) Syns det er godt gjort av deg å svare så mange som du gjør.

Cecilia

Skrevet

hei

13.08.82

Blir det gutt eller jente?

Evn når føder jeg?

Blir jeg alenemor?

Og vil jeg klare å flytte ut før babyen kommer?

Takk for at du titter på meg :)

Skrevet

hei! Har prøvd å kontakte deg ved pm og lage egen tråd uten hell, kunne du kanskje sett på meg her?? :)

030790

når føder jeg? vil svangerskapet gå fint?

27 uker.

kontrollspm:

- kommer jeg fra en stor eller liten familie?

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg har i magen, så "time will show". Flere som har sagt jente. Har fått ny termin idag, den 5.mars, så det er jo ikke umulig med den 6. Vi venter nå nr 3, har to gutter fra før.

Vi er gift ja :-)

Har ikke et hvitt hus, men grått. Har ikke katt, men har hatt :-)

Skrevet

cessus

Kan ta en titt:)

Føler flytting før jul, mulig i oktober/november. Har du begynt å kikke litt rundt?

Et rødt hus føler jeg. Ikke sånn kjempestort, men ganske fin og stor uteplass.

Føler du nylig har møtt en? en mørkhåret, kun et par år eldre enn deg. Muligens lesebriller, veldig omtenksom og sympatisk.

Vet ikke om noe av dette stemmer?:P

Ser også gode nyheter i nær fremtid, mulig har du allerede fått dem?

Er du usikker på hva du vil? med kjærlighet kanskje?

Tror du må sette deg ned og tenke hva du vil, vanskelig for meg å få inn noe særlig på dette, siden jeg føler det er opp til deg:)

Hm. Tror muligens du har hatt en katt tidligere, men tror ikke du har nå?

Og bil troor jeg heller ikke du har for øyeblikket, mulig du låner en av og til? en sølvgrå?

Lykke til:)

Skrevet

mamma november10

Ikke meningen å hoppe over deg, har rett og slett ikke sett fått tid til å se på alle.

Men skal ta et forsøk nå:) Ta det med en klype salt da:)

Tror du føder rundt den 6. Ser ikke noe spesielt i svangerskapet. Har du vært plaget med halsbrann? hvis ikke tror jeg du blir det.

Venter du gutt?

Føler litt begge deler, tror ikke du har mange søsken, mulig enebarn? eller at du er "attpåklatt".. Men føler at det er en stor familie rundt deg, at du har en del tanter og onkler på den ene siden. Mulig farssiden?

Kan godt hende jeg bommer totalt, men gjør et forsøk:P

Har du lyst hår, halvlangt, slettet, bruker en del sminke. Ganske opptatt av hvordan du ser ut. og går ikke ut i hva som helst:)? Får deg inn som en gledesspreder, at du sosial og kan prate med de fleste.. men at du også har en rolig side, at du er glad i å være for deg selv i blant og:)

Skrevet

Hei.. :-)

Stemmer det, har begynt å kikke litt rundt.. Har store planer om å flytte til Bergen, nærmere familie. Er på jakt etter et passe stort hus eller leilighet med god hageplass, siden jeg har to katter og en hund ;-)

Kan ikke komme på at jeg har møtt en som er bare et par år eldre med mørkt hår...Tror egentlig ikke jeg har møtt noen potensielle enda, er veldig i tvil om hva jeg ønsker... Har derimot truffet en som er 8 år eldre enn meg med mørkt hår, og han bruker briller innimellom. Men har ennå ikke vært på noe date med han, det har bare vært litt snakk om det siden han ikke bor så langt unna... Kanskje det er han du ser? Blir spennende å se om jeg treffer han tilslutt.

Men som du sier, ja, jeg er veldig usikker når det kommer til kjærlighet... føler jeg er i en ganske vanskelig periode... Så jeg får prøve å gå litt inn i meg selv og finne ut hva jeg vil.

Har faktisk ikke bil for øyeblikket nei. Totatvraket bilen min i påsken oppå fjellet, så nå låner jeg mormor sin lille rød micra ;-)

Jeg syns du klarte det bra jeg! Spennende :-)

Takk for svar!

Cecilia

Skrevet

hei frida! Takk for svar :))

er så skikkelig nyskjerrig på disse spågreiene så kjempe gla for at du fikk tatt meg! :)

Tilbake melding :

plaget med myyye halsbrann ja. hehe. så her går det på høykant av tyggetabl;)

jeg er eldst av tre søsken, men har ikke mye kontakt med dem, så helt sikkert derfor du får inn litt begge deler. og det med farssiden stemmer også !

jeg har halvlangt slett mellombrunt/blondt hår, og er utdannet frisør så stemmer godt at jeg nok er litt "opptatt" av utseende når jeg er på jobb,offentlig og slike ting!

Så jeg følte du traff veldig godt :-D!!

angående om jeg venter gutt aner jeg ikke, jeg fikk beskjed på ul i uke 18 etter at aparatene var slått av og etter litt om å mèn, at hun ville kanskje holde en knapp på jente. og det er nå ikke noe jeg tør å forholde meg til. :P

Skrevet

mamma november

Gøy når man treffer :)

Pass på å nyte graviditeten, selv om du sikkert venter fryktelig, pass på å bruke tiden godt, få gjort alt det du ikke får gjort etter fødsel, og ha alt klart:)

Lykke til:)

Skrevet

Da er jeg spent kjære Frida :)

Jeg født 27.08.76

Termin 03.04.11

Har 2 jenter og en gutt fra før,

Ser du om hvilket kjønn det blir denne gangen ?

C

Skrevet

Hei Frida :)

Lurte på om du hadde noe tid til overs å se hva kjønn eg får evt når eg føder (før,ettertid, evt en dato)?

har tremin 11 november..

170486 :) Tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...