movik Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg skal snart reise med fly (flyturen tar ca 1.5 time) og kjenner selv at jeg er litt skeptisk. Er nå i uke 30, regulerer blodtrykket med medesin (trandate) og har en del vann i kroppen (spes hender, ankler og foter). Legen sier det er trygt så lenge det ikke er lengere reiser, men alikevell kjenner jeg at jeg er redd for at noe skal skje. Noen av dere andre som har vært ute og reist med fly etter uke 30 og hvordan gikk det?
cakes Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 jeg har reist med fly til kreta i uke 30, og uke 32 ( i to forskjellige sv.skap), og det eneste ubehagelige med det er at det var litt klønete å spise og sånn, fordi magen var i veien.
movik Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 Hehe, ser for meg hvordan det kan være å spise med gravidmage på flyet:) Jeg bekymrer meg nok unødvendig, tenker mest på mine hovne ben og hender... Flybiletten vår (min 4 år gamle datter skal og reise) er bestillt, og jeg bare gruer meg.
<3guttemamma<3 Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Jeg reiste med fly da jeg var 34 uker på vei:) 2 timer hver vei. Gikk så fint så Husk støttestrømpene! Og beveg mye på bena når du sitter ombord i flyet. Reis deg gjerne opp og gå på toaletten et par ganger;)
Lenelill Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Signerer denne og legger til: drikk mye vann, gjerne før avgang!
trollemor86 Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Jeg flydde 3 ganger i svangerskapet mitt, alle tre uten problemer! siste turen var på ca 2 timer hver veg, husker ikke helt hvilken uke jeg var i da, men var ca 2 mnd før babyen kom! Men nå var jeg heldig og hadde ikngen plager i det hele tatt, ikke hadde jeg noe særlig mage heller... Støtter det de andre skriver om å huske å bevege litt på seg iløpet av turen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå