LettBris Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Han er to uker gammel, og har siden de første dagene laget en sånn rar, ekkel lyd fra halsen. Vanskelig å forklare, men det er en sånn "slutte-å-puste-lyd"... Han drar pusten innover på en måte. Noen som forstår??
bitthen Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Gjør min også - gisper på en måte. Og så grynter og snøfter han og mye annet. Tror ikke du skal bekymre deg - helt vanlig.
sillyfilly og Olivia Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Det har jeg opplevd flere ganger med tutta mi. Jeg tror det er vanlig. Særlig når hun er så ny enda. Pustingen er kanskje ikke helt "satt" hos så små bebiser.
Nikki 75 Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Opplevde akkurat det samme, så det er sikkert helt normalt...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Jeg også opplevde akkurat det samme da mini var så liten.. Det samme gjør venninna mi nå som minien hennes er 3 uker:) Helt vanlig med andre ord:)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Det er helt vanvittig mange rare lyder som kommer ut av de små kroppene! Fikk jo ikke slappet av i starten.. Men de gir seg ikke med det første. Min er 6,5 uke nå og underholder oss stadig med nye spennende lyder! :-) Helt normalt.
Løvinna30 Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 min gutt er også snart 2 uker, og han lager også sånn lyd ..
lykkelig-mamma:-) Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Er helt vanlig...jenta mi gjorde d veldig mye de første mnd..spurte helsesøster som sa d var pga at di var så myke i halsen..så trenger ikke bekymre deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå