Gå til innhold

Flere med sykt vonde ribbein?

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Æsj, har rompa til baby oppi toppen av ribbena (nesten ved brystbeinet) nesten hele tiden, kjenner at det gjør vondt å puste ut, for ribbena bøyer seg liksom! Er bare på høyre siden i toppen, mot brystbenet det gjør så vondt, har blitt så ømt at jeg ikke kjenner at jeg tar der hvis jeg stryker fingeren over huden..Det er synd på meg assa..hehehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe hvor mange uker er du på vei?

jeg har sykt vondt i ribbene når jenta mi sparker, men hun sparker bak i ribbene i ryggen på høyre side, føler at ribbene brekker:S

Synd på oss alsa:p

glemte å si at jeg er 33+4=)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Er 35+4, uff, stakkars deg! Lillegutt har heldigvis ikke sparket meg i ribbeina, han dytter bare rompa opp, og skjønner godt hva du mener med at det føles som om de brekker! Blæ, jeg er så lei jeg nå, gått med rier siden fødselen starta i 32+2, og sover max 3 timer i løpet av natta/døgnet... vil ha ut denna ungen snart..hehe..

Klage klage...greit å få ut litt her så stakkars typen ikke trenger å høre det hele tiden :P

Skrevet

Jeg er 32 + 4 og har så vondt i ribbebeina på venstre side.. der han sparker mest..kjennes ut som jeg har fått juling..nesten utrolig at jeg ikke er full av blåmerker!

Men festlig å se på at han beveger seg inni magen da..var som sjøgang tidligere i dag..stor bølge, regner med han snudde seg :)

Skrevet

Her sparkes/presses det kraftig under ribbeina på høyre side.. skikkelig vondt altså.. er 34+5.

Vi får bare holde ut;)

Gjest poäng
Skrevet

Joda, her får ribbeina kjørt seg :o Men nå har megn sånn smått bgeynt å synke, så det gjør ikke vondt hele tiden lenger, heldigvis! Men hvis jeg sitter litt for lenge... auuuuu :o

36+0 i morgen =)

Skrevet

Har heldigvis ikke vondt der enda:) Men skjønner åssen dere har det!:P Følte jeg hadde gnagsår på ribbeina med førstemann... Var sikkelig ubehagelig.

Skrevet

Å så godt å høre det er flere!!!! Gnagesårfølelsen har jeg hatt lenge. Er 33+1. Klarer ikke å jobbe fullt lenger. Å sitte i åtte timer på kontor gjør sykt vondt! Får litt ekstra siden jeg er så kort og skatten vår vokser og må jo gjøre av seg et sted. Legen sa at jeg ikke kom til å huske de smertene senere, men jeg tror ikke de glemmes så lett...!

Lykke til alle sammen, det er ikke lenge igjen nå :-)

Skrevet

Jepp her også...

Var sånn med førstemann også, men ga seg da magen sank. 3 uker til termin nå og sprenger bra under ribbena.

Det som ble største overraskelse for meg etter forrige svangerskap var at hele kroppen gikk tilbake til gammel str, bortsett fra brystkassen. BH samme cup men bredere i omkrets. Kjoler gikk ikke lenger igjen i ryggen osv.. Utrolig irriterende. Spent på hvordan det blir denne gangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...