Gå til innhold

FRIDA - her kommer tilbakemelding..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte deg tilbakemelding i den forrige tråden, men tror den ble borte i "mengden".

Mye av det du skriver stemmer, unntatt kontrollspørsmålene;-) Bilen min er ikke grønn, og jeg har gutt fra før:-)

Ser du noen flytting på meg i nærmeste fremtid? :-) Fødselsdatoen var 270478 :-)

Du skev:

Januar kan være en aktuell måned for deg. Tror nok ikke det vil bli noe stort problem, bare du først bestemmer deg:) jente

Føler du press fra andre? Som om du føler du må bli med på noe du egentlig ikke har så lyst til?

Skal du snart i en feiring? et selskap eller lignende?

Har du akkurat avsluttet noe i forhold til kjærligheten? Som om dere har forandret deres forhold til hverandre eller lignende? Får opp mye kjærlighet fremover, så det ser lyst ut:)

Økonomien: Får opp at du for tiden ikke har så veldig bra med økonomien, og at du er inn i en venteperiode.

Bilen din er grønn

Jente fra før?

Får ikke opp noe spesielt ang livssituasjonen din

Lykke til

Frida**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, skal forsøke igjen:)

Nå legger jeg ingen kort, bare ser hva som dukker opp, og skriver det ned.

Begynner å bli litt sliten, så kan godt hende jeg bommer stort.

Hm.. Har du en te/kaffe kanne på bordet?

Ser du etter en ny jobb? Mulig dette gjelder samboeren/kjæresten din?

Flytting føler jeg muligens vil skje før du rekker å bli helt klar for det, eller no?

At det kommer sånn plutselig litt brått. Mulig dere har kikket på en hvitt hus? I et koselig nabolag. Eller bor dere der nå? Vet ikke helt. Får inn et sykkelstativ på utsiden, og noen blomster i grønne krukker.

Tror du har en fetter som bor i nærheten, og mulig du har planlagt en reise med en venninne ganske snart.

Huff, føler det ble mye feil her. Nesten flaut å sende deg dette. Men får vel prøve meg:)

Skrevet

Tusen takk Frida, dette setter jeg stor pris på!

Ingen kaffekanne e.l på bordet. Ser ikke etter ny jobb, trives veldig godt i den jobben jeg har:-) Kan du se hva jeg jobber innen? (som kontrollspørsmål....

Ser jo etter ny bolig, kanskje det er det du fanger opp? Hyppig inne på Finn ;-)

Skal ha visning her til uka, så det blir spennende:-) Og ja, har sett på et hvitt hus, prospektet ligger på bordet ;-) Ikke noe sykkelstativ, men en liten trapp med smijernsgelender.. ingen grønne krukker, såvidt jeg vet... Men flytter vi dit tro?

Skulle gjerne sagt mer om hva som stemmer og ikke, men ikke her.. har du pm?

Skrevet

Bare å sende meg pm ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...