Gå til innhold

Vimsa, Bellerose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere??? Noen tegn til babys??

Tenker på dere og krysser fingrene for at ting allerede er i gang mens jeg skriver =)

Lykke til, masse, masse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeeeiiii.... endelig innlegg fra deg igjen. har lurt på hvor du har vært... gratulerer så uendelig masse med lille røveren din!!! her går det bra. Han turner og snur seg fra hue til sete og tilbake og rundt igjen. så vi følger med på leie, kommer jeg inn med rier og de ser at han da ligger i setet tar de ks. ingen tegn til fødsel to dager over termin. ...og sånn går nu dagan.... hi hi. nettene er en prøvelse. men kan jo umulig væreså himla lenge igjen nå da.

grattiss igjen til deg. nyyyyte tida med tredje babyen nå da !!!! jeg gleder meg til gutt nr tre her :-)

Skrevet

Der var du, ja =) Takkertakker

Slitsomt med sånn turnering og buldring, ja - min rumla mye rundt, men holdt seg med hodet ned i allefall, uff. Får håpe det skjer noe nå da, straksens...

Klemmer fra

Skrevet

hei røverdøtre :)

her er det ingen baby enda,, 3 dager på overtid!!! men har vært litt inn og ut av sykehus pga mistanke om svangerskapsforgiftning... men har heldigvis ikke det :) i morgen skal vi til en lege på barsel så da får vi se hva ho sier.... mitt aller høyeste håp er jo at de stripper litt eller om de bare rett og slett setter det igang... men tror e ska ha ganske høyt blodtrykk igjen for at de gjør det men lov å håpe :)

mista synet på den ene øya to ganger denne uka så det er jo litt spesielt da.... men nå følger de jo med meg så dette går nok bra! De estimerte itillegg babyen til å være 4 kg ca så nå får han komme sier e bare... han kan jo ikke bli større... iiiiik :)

så kryss fingrene for meg i morra å send meg maaaaaasse fødestøv, synes det er så demotiverende å se alle som får før tida her, og her sitter jeg... go å rund!!

Skrevet

også glemte e å gratulerer selvfølgelig med den lille.... er det ikke hærlig å ha babyen hos seg???

gleder meg masse <3<3

Skrevet

Takk for det, bellerose - jo det er fantastisk å endelig ha baby hos seg =)))) Snart din tur nå, krysser fingrene og sender bøtter med fødestøv**************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...