Gå til innhold

Kveldstreff te uka!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm....kom ikke svaret mitt frem? Mulig dette blir dobbelt-post altså!

Blir gjerne med, jeg! Onsdag, torsdag passer bra.

Usikker på om pappaen har lyst å gå på treff... uansett blir det litt verre hvis vi skal møtes med partnere, for da må man plutselig styre med barnevakt. Men en god idè, det er det helt klart!

Interessert i kveldstreff eller omså dagtreff denna uka. :) E hjemme nu og ska ingen plass før lillebebisen kommer.

Ang partnere, så bi d med en gang veldi vanskeli for oss da vi å ha barnevakt..en mulighet er jo faktisk på dagen en lørdag for da kan ungan være med også. ;)

Mannen jobbe jo ellers på dagen så. :S

Da tar æ en sjefsavgjørelse og sett opp treff På byen på torsdag kl. 19! Har bestilt bord til åtte personer :D Det blir koselig, gleder meg! Håper mange kan komme.

Ja, skjønne det kan bli vanskelig for mannan å være med, vi treng jo også barnevakt da, va no bære et forslag! Får se etterhvert koss det blir.

Annonse

Hei :) Va nå kjent med nicket ditt, har du barn fra før? Æ har fem uka igjen te termin og de fleste som e på treffan no har vel termin rundt da pluss minus, men du e absolutt velkommen fordi! Æ har ei venninne som kanskje blir med på neste treff som har termin i november. Når har du termin? Har også ei venninne med termin i desember som har lyst å gå på treff snart så bare begynn å hiv dere med så kan dere fortsette med gravidtreff når vi har fått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...