september 10 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 No e eg lei, er 34 + 3 dager og kjenner at det er rett før eg klikker Er ufattelig sliten og sliter med å få nok luft. Innimellom blir eg skikkelig uvel, og eg føler eg vil svime av. Magen har sege, men ikkje nok til at det letter på pusten. Venter tredjemann og nummer to kom i uke 36. Har et lite håp om at denne kommer og litt før. Er det andre som er slitne no?? alle stillinger er ubehagelige. Håper de siste ukene går fort....
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 jeg er 34+2 og førstegangs.. sliter med samme som deg. tungt og puste og alle liggestillinger er vonde. dvs det er vondt å ligge på sidene, og ryggen kan jeg bare glemme for da føler jeg jeg ikke får puste .. derfor sitter jeg våken kl 3 om natten her har ikke magen begynt å synke enda, men håper den gjør det snart. hadde heller ikke gjort noe å føde litt før tide, i uke 38 hadde vært helt greit! lykke til med innspurten til deg, vi kommer nok oss helskinnet gjennom dette ;P
Ingunn26 Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Hei! Jeg er 35+6 i dag, og merker jeg er utslitt... Kjempetrøtt men sliter med å sove. I går ble hele kroppen kjempeurolig, og jeg fikk ikke til å ligge i ro. Var utrolig uggen i kroppen, og fikk faktisk pustebesvær en del ganger, så måtte legge meg i en større seng (er på ferie, og deler 120-seng med samboeren). I tillegg var jeg kjempekvalm. Tenkte som så at; nå begynner vel fødselen snart. Men, det begynner vel ikke akkurat med at man har ubehag øverst i magen, og med vondt i lungene? : ) Kanskje sparket vesla meg i lungene. Det var en umattende natt. Mens jeg lå og vrei meg tenkte jeg at; vel, like greit om jeg får til å sove og slappe av litt mer, så jeg får bare prøve å sove.. Hadde spist 2/3 av en bringebærkurv før jeg la meg, med vaniljesaus. Kanskje det bidro til merkelig form? Ikke lett å si.. Føler jeg er klar for å føde snart, ettersom jeg er så tung i kroppen og sliten av "ingenting".. : ) Lykke til til dere
vår2010 Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 går i uke 36 og kjenner at pusten er mer besværet men formen er fin og jeg går lange turer hver dag.. Mye bevegelse i magen og det kjennes ubehagelig ut . Det gjør nok til at jeg ikke slapper så godt av og kjenner meg trøttere.. blir lite søvn på natta også da det er varmt..men jeg håper lillegutt blir der inne en stund til.. dette er nr 3 og de to andre gikk 14 dg over tid...( Håper ikke det skjer denne gangen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå