Gjest Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg prøver for første gang og har kjøpt eggeløsningstest, er en uke til forventet eggeløsning. Er det tull å teste hver dag? Jeg merker jeg blir litt forvirret for noen dager slår testene ut sterkere, men sterke streker hver dag så jeg vet at de er negativ, men har svakhetsgradene/styrkene noe å si om mn nærmer seg eggeløsning?? Merker jeg er svært forvirret hvordan dette funker, lurer på om det er verdt å teste seg hver dag..
Rockespire 2011? -5pp- Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Hei Hos meg ble test streken sterkere og sterkere etterhvert som jeg nærmet meg EL, til den tilslutt var sterkere enn kontrollstreken. Når jeg er lang unna EL får jeg ikke strek i det hele tatt, eller veldig veldig veldig svak strek sånn at man bare såvidt kan skimte den. Men de sier jo at man alltid har et visst nivå med LH i kroppen uansett, og det er også derfor en EL test ikke er pos. før teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Samt at det kommer ann på når på dagen man tester og hvor mye man har drukket rett før. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå