Gå til innhold

Reisetrille

Mamma til snart 2 søte små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til syden når poden er 6 1/2 mnd og lurer litt på å skaffe en reisetrille. Er han for liten? Evt noen som kan anbefale meg noen?

Hadde vært deilig å slippe å dra med den store (Emmaljunga) vogna på tur..!

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Vi kjøpte reisetrille når vi skulle til Spania, for å slippe og ta med den store tunge vognen. Og jeg er kjempe glad for at vi gjorde det, spesielt fordi vi nå også alltid har den liggende i bilen. Genial å ha med på kjøpesentere osv.

Ettersom han er såpass ung, så hadde jeg nok kjøpt en trille hvor du kan legge ryggen helt ned. Frøkna vår var 7,5 mnd når vi reiste, og det føltes nesten som om hun var litt for liten for trillen da. Men det skal sies at hun er både kort og lett, så her er det jo store forskjeller!

Vi kjøpte en fra Barnashus, men var inne på nettsiden nå for å gi deg navnet, men fant den ikke. Kjøpte den i mai, så burde jo fortsatt ha den. (Kostet vel ca 1400 kr om jeg ikke tar helt feil). Og trillen ligger nå i bilen, så orker ikke løpe ut nå for å se etter navnet...hehe!

Uansett, jeg kan absolutt anbefale å ta med en trille når man reiser. Lett å bære med seg på flyet, og man får alltids brukt for den senere.

Forresten, syden hørtes deilig ut nå. Litt misunnerlig ja:)

Skrevet

Tutta mi er like gammel som din nå og vi vurderer også å kjøpe en reisetrille til turer og slikt. Hvis h*n bruker sportsvogn nå er h*n absolutt ikke for liten til reisetrille som kan legges helt ned :)

Skrevet

Vi skal reise til syden neste måned når mini her er tre måneder og vi har også et sånt monster av en Emmaljungavogn som jeg absolutt ikke kunne tenke meg å ha med.

Vi har derfor kjøpt en reisetrille som jeg absolutt kan anbefale, Maclaren techno xt , fåes bl.a hos biteringen.no. Ryggen kan slås helt ned og den er god å trille i motsetning til andre jeg har prøvd. Vi har også kjøpt en mykbag til å ha oppi siden mini her bare er seks uker nå.

Skrevet

Den har jeg også til min som er 4 mnd, er helt fantastisk god. Litt dyr, men absolutt verdt pengene. Jeg kjøpte min på baby shop.

Skrevet

Jeg har kjøpt Graco Mirage sin trille som kan brukes fra nyfødt (ryggen legges helt ned) Stor plass under vognen til å legge ting. Koster 1075 på babyplaneten.no. Jeg er kjempefornøyd og bruker vognen ofte på handlesenter osv da jeg har en monstervogn selv (emmaljunga) som tar hele bilen selv om vi har stasjonsvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...