Gå til innhold

Flere som skal teste i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager over ikm i dag, og ingen tegn til tr.

Litt murring i magen utover dagen og spesielt om kveldene. Puppene føles litt småømme på siden inn mot armhulene. Ellers tingen tegn på at jeg skal være gravid.

Fikk negativ test på ikm-dagen (torsdag), negativ test i går, og i dag har jeg ikke testa.

I morgen skal jeg teste igjen. Er da 4 dager over ikm. Er veldig spent.

Flere som skal teste i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok hende jeg tester i morgen..Har ikm i dag da, men ikke noe tegn på hverken det ene eller det andre... Er spennende tider dette!!

Skrevet

Åja, nesten litt for spennende etter min smak.

Lykke til da!

Skrevet

Takk det samme =))

Har du noen følelse??

Jeg tror nok desverre det ikke er noe spire, men en må ikke gi opp håpet :o)

Skrevet

Jeg tør liksom ikke å håpe på positiv test. Prøver å holde beina godt planta på jorda, men det er ikke så lett når graviditet er det eneste som svirrer rundt i hodet.

Også har det aldri skjedd før at mensen er 3 dager forsinka.

Et ørlite håp har jeg, men prøver å forberede meg på at jeg sikkert ikke er gravid. Er 1pp, så det er mye som skall klaffe..

Har du noen symptomer eller føler du deg som vanlig?

Skrevet

Nei, nå ser jeg at du har skrevet at du ikke har noen symptomer.

Nei, vi får bare vente til i morgen!

Skrevet

Ja vi får vente til i morgen. =) Det er jo nesten ett symptom at jeg ikke kjenner noe... Hehehe. Pleier å kjenne litt når TR er i annmarsj...

Skrevet

Ja, hehe, du skal ikke se bort ifra at det er et symptom.

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg absolutt ingen symptomer før ikm. Så det er håp selv om man ikke merker noe altså!

Skrevet

Jeg for teste i morgen tror jeg !!!! testet positiv gravidtest i går og negativ i dag er til å bli sprø av heller? :-)

Skrevet

Lykke til med testing i morgen jenter!!

Jeg er spent på deres vegne:-) Håper å lese gode nyheter her inne i morgen:-)

Skrevet

Ja blir spennende å se...

Var det med forskjellige typer tester?? Noen er jo mere følsom enn andre.. Vil jo tro du er gravid når du har testet positivt... Må få høre hvordan testen er i morgen! Krysser alt for mange positive tester =))

Skrevet

Jammen da trenger du ikke å teste i morgen, for da er du gravid:)

En graviditetstest viser ikke positivt hvis man ikke er gravid. Selv om den andre viste negativt, så har det ikke noe å si.

Gratulerer!

Skrevet

Takk for det:)

Skal skrive hvordan det har gått!

Lenge til din ikm ina86?

Skrevet

Takk :) Håper på mange gode nyheter jeg også =))

Skrevet

Ja, jeg testet positivt med billig strimmel i går kveld. Og negativt med cb digitalt der det står ikke gravid og en strimmel etterpå. Begge negative tok de utpå dagen ved 14.00 tiden og hadde også drukket en del vann. Jeg skal teste i morgen tidlig så for vi se da:-)

Skrevet

Hei :)

Ville bare slenge meg på her siden jeg er 5 dager over ikm nå og testet negativt idag. Dette er til å bli sprø av! Ingen tegn til mensen heller..

Tror ikke jeg tester imorgen, tror jeg trenger noen dager å bare koble ut. Blir like skuffet hver gang jeg har testet nå så. Har bare brukt billig tester så neste gang blir det CB :)

Men lykke til imorgen alle sammen! :) Krysse fingrene for at det blir positiv test på alle her snart!!

Skrevet

Hei!

Jeg henger meg på her jeg også. Jeg har nå testet negativt 9 dager over IKM, fremdeles null tegn til mensen. Jeg har vært kvalm hver eneste dag siden IKm dagen, og nå har jeg i tillegg fått denne sterke luktesansen som jeg hadde siste jeg var gravid. Men altså ingen positiv test - og jeg har prøvd mange ulike merker.

Så nå har jeg nettopp bestilt meg tid hos gynekolog førstkommende fredag. For enten må jeg jo være gravid eller så er det noe annet som er galt. Så nå vil jeg finne ut av dette her .. tullet..

Man blir sprø vet dere;)

Jeg må bare legge til at jeg aldri har gått over IKM før, uten å være gravid, så dette er merkelig.

Skrevet

Nei å nei. Negativ test i dag igjen. Nå er jeg 4 dager over ikm.

Nå skal jeg vente til torsdag med å teste igjen. Da har det gått en uke. Og hvis jeg fremdeles tester negativt da, så bestiller jeg meg en legetime. Nå er det litt sånn at jeg bare ønsker at mensen kan komme. Det er no herk å gå å vente og ikke vite...

Jeg lurer veldig på hvorfor mensen kommer så seint hvis man ikke er gravid. Og 9 dager er lenge å vente. Guri malla, man kan jo bli sprø av mindre.

Nei, lykke til alle sammen. Håper det fremdeles er en liten mulighet for oss:)

Skrevet

hei igjen!!!! har testet i dag tidlig kjempe skuffa da. en rød kontrollsterk og en veldig lys strek siden av ikke så sterk som forige gang. Kan vel ikke være gravid da vel? men veldig rart med testen om lørdag lyste helt klart GRAVID er ikke å skønne seg på. For vente noen dager og teste på nytt til helgen. LYKKE TIL MED TESTINGEN :-)

Skrevet

2 uker over IKM og ingen tegn TR. har testet negativ idag igjen.

Jeg tror jeg skal slutte å teste.):

Skrevet

Oi, 2 uker var veldig langt over ikm, mamma til Armand..

Føler du deg gravid da?

Så rart at ikke mensen kommer altså, hvis det er sånn at du ikke er gravid. Det er lenge å vente i 2 uker å ikke vite...

Skrevet

tror du at jeg er gravid? jeg vet ikke, hvis jeg tar gravid test i morgen og den er negativ da kan jeg vel ikke være gravid selv om det var positiv om lørdag vel. For håpe du har rett da hadde jeg blitt glad. Hva hadde du gjort gått til legen og tatt blodprøve eller ? takk for svar :-)

Skrevet

Ja, jeg tror du er gravid fordi du har fått positiv test. Og du fikk positiv test i dag? Selv om streken er svak, så er du gravid. En graviditetstest måler om det finnes hcg i blodet. Det finnes ikke hcg i blodet med mindre man er gravid. Selv om du tar en test i morgen og den skulle være negativ, så forandrer ikke det saken.

Hva slags tester har du tatt? Hvor følsomme er de?

Clearblue og quick respons er to typer tester som er ganske følsomme. Du kan jo kjøpe clearblue som det står "gravid" eller "ikke gravid". DA får du det i klartekst. Du kan jo også bestille legetime for å ta blodprøve.

Men, en positiv test er en positiv test, uansett hva senere tester måtte vise. Tror det er ytterst sjeldent at en test viser gravid hvis du ikke er det. Det har jeg bare hørt om i tilfeller der jenta har gått på en spesiell type medisiner.

Så jeg tror du er gravid:)

Skrevet

Takk for svar. Tester jeg har tatt og var positiv var billig test strimmel, men var neg på søndag. Har også tatt clear blue som det står tekst på denne sto det ikke gravid på tok den på kvelden. I dag var det strimmel med svak strek. Jeg håper du har rett. Har vondt i maven og puppene :-)

Skrevet

Ikke så rart at den ble negativ hvis du tok den på kvelden.

Det er om morgenen konsentrasjonen av hcg er høyest. Da er det bla.a. lenge siden man har drukket, noe som fortynner ut konsentrasjonen av hcg, og gjør det mindre sannsynlig at det vil slå ut på en test. Dessuten klarer man ikke å lage graviditetstestene helt like. På den måten kan to tester i samme pakning ha litt forskjellig følsomhet, slik at en kan vise positivt mens en annen ikke ville slått ut i samme situasjon.

Men som sagt, en strek er en strek -uansett om den er svak eller sterk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...