Gå til innhold

Kunne noen kanskje sett på meg??? hadde vært snillt!

Anbefalte innlegg

Veit jeg spør offte.. Men jeg spør igjen jeg..

Hva får dere inn nå da damer... Det har vært litt delt i det siste, mange sa august på meg for noen uker siden, mens noen sier først februar-April...

kjønn? antall? Og får jeg tvillinger??? Jeg har alltid hatt en følse av det selv, vært litt redd for det.. hehe

ttuusen takk.. Kan se tilbake om ønskelig!

280384

klemklem

Fortsetter under...

Hei :)

Tror du har en god sjanse denne mnd.

Tror 4 tilsammen på deg, egentlig 3, men at det kommer en nummer 4 ganske tett etterpå.

Når du nevner tvillinger, så er det mulig det er derfor jeg ser de kommer tett, men tror egentlig ikke det blir tvillinger.

For å teste meg selv, så tipper jeg at du er rundt 1.70, mulig du har litt vekt du ønsker å kvitte deg med, men føler egentlig du er på god vei allerede:)

Brunt hår, muligens en nyanse av rødt?

Veldig smilende ansikt på en måte.?

LYkke til.

Føler jeg bommet på deg nå, men kan se på nytt senere. :) Er litt sliten nå kjenner jeg.

Sender deg en pm, så håper jeg du kan ha tid til å svare meg der:)

Tusen takk frida....

Håper du har rett altså! For jeg må si jeg er ganske så lei i grunnen.. hehe.. Er flere som sier at jeg får mange barn. Flere som sier 4 faktisk!

Jeg og samboer må si at vi ble mektig imponerte over beskrivelsen av meg!!! Jeg er 175h. Jeg har alltid sliti med vekten min, men har gått ned 17kg det siste halve året, men mer skal bort.. Men helt klart! Er godt på vei.

Jeg har brunt hår med litt rødt i ja, var helt rød som liten!! hehe

Og jeg har litt smilende annsikt ja!!

Tøfft!!!!

Du er flink du...

svarer deg på pm'en din selvfølgelig!!

Hei snuppa!

Jeg har en godfølelse for deg fremover men får liksom ikke opp noen spesifikk mnd annet enn positiv test i september-oktober! Håper virkelig det stemmer for det fortjener du så veldig!

Håper alt er bra med deg ellers?

Hei jeg husker ikke hva jeg har sagt før, men får egentlig opp at du må vente til 2011 jeg. Litt sliten i kveld, kan se om jeg får anledning til å se igjen i morgen :) Synes det er lettere å se kjønn og antall når jeg ser graviditeten helt tydelig også.

Hvis du har veeeldig lyst :P Kan du jo se på meg igjen også..føler jeg maser hele tiden også, men her går det i jobbjobbjobb..blir gaal snart av å føle meg så utilfreds..er det et lys i tunnelen? ;)

Klem!!

Gøy når jeg treffer :)

Så er det veldig god øving for meg når jeg kan skrive det jeg får inn, og deretter få tilbakemelding etterpå:)

Har bommet ganske godt på noen, men så treffer jeg nesten overraskende godt på andre:) Så det er litt gøy.

Er det sånn med deg og? At det er noen som er vanskelig å få noe inn på?

Gleder meg til svar fra deg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...