firebarnsmum Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jaaaaaa, jeg hadde positiv graviditetstest i morges!!! Hadde en MA i april mellom 10 og 11 uker på vei, og er nå utrolig glad for å ha lykkes på nytt etter ganske kort tid. Litt reservert foreløpig, men håper på å kunne slappe av og glede meg over graviditeten utover høsten og vinteren. Må ha tro på at alt bare vil gå bra denne gangen! Tenker på alle dere her inne som strever med å bli gravide, sender litt babystøv til dere og håper at dere følger etter om ikke så lenge:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer!!!! Krysser fingrene for at spira sitter godt spikra.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer so masse!! :-) Må ha lykke til i tida framover, kryssa fingrane for deg. og *grabbe til meg til babystøv* ;o)
Peispå! Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Hurra!! Må gratulere deg her også. Helt fantastisk at det har klaffet for deg også:-) Prøv å gled deg mest mulig, så "snakkes" vi:--)))))))))))))))))))))))99
Carina har to små gull Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Gratulerer så masse og nyt svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå