minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 hører egentlig ikke til her inne lenger, men føler jeg får bedre svar av dere jenter... for 4 uker siden fikk jeg en liten gutt, fødsel gikk fint, å fikk 3 pynte sting. jeg sluttet å blø etter ca 14 dager, å vi hadde sex etter ca 3 uker. desverre hadde vi sex uten komdom første 2 gangene.. det jeg lurer på er; hvor stor tjangs er det for at jeg kan ha blitt gravid nå ? å hvordan kan jeg vite om jeg har fått noe form for infeksjon ? har litt gulaktig utflod, men det lukter ikke...en ting til.. noen andre som har følt seg *viåpen* der nede de første gangene etter fødsel.. første gang kjente jeg ingenting. følte meg helt nummen der nede.. det var ikke vondt å ha sex i det hele tatt.. ble litt rotete dette kanskje...
cakes Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 den eneste måten du kan finne ut det på er vel egentlig å ta en tur til legen? og en gravitest... at du følte deg nummen kan jo komme av at ting ikke er helt på plass nedi der enda, litt bedøvede nerver ol. men det går seg til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå