Gå til innhold

Endelig er målstreken snart synlig :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad for at det endelig er August, håper vår lille prins/prinsesse kommer snart.

Ryggsmerter og bekkenløsning og hyppig halsbrann gjør den siste tiden mindre kjekk, så en fødsel hadde ikke vært feil :P

Termin er 16 August, men du kan komme litt før lille venn <3

Er litt utålmodig nå på slutten men det er jo ikke uvanlig hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nå er mnd vår her ;) endelig... men om jeg ser tilbake så har det gått fort ;) lykke til... jeg har termin 22 så vi er nok begge i fødsel innen få uker ;)

Skrevet

Synes også det er helt rart at vår mnd er her! Har selv termin 8.august.. Er så rart.. Max 3 uker til at min lillegutt er her.. Rart...

Skrevet

ja endelig august!! trodde aldri denne mnd skulle komme;) har termin samtidig som deg, 16.august!:) blir spennende å se nårtid lillegutt har tenkt å melde sin ankomst..gjerne nå med en gang! er møkklei!

Skrevet

blir kjekt å se når vi som har termin i nær framtid kommer med fødselshistorier her inne :) gleder meg :D

er møkklei jeg og, noe veeeeldig også.

Skrevet

Oi, oi! Termin i morgen så nå skjer det snart...

Gjest poäng
Skrevet

Bør jeg også være glad for at det endelig er august? Menstermin 29. aug og UL-termin 1. sep.

Vil jo aller helst føde i august, og ikke september, hehe :P

Er fornøyd med alt innen termindagen.

Og det var jo i augustklubben jeg meldte meg inn i først...;-)

Trøster meg med at om ikke babyen kommer denne måneden, så kommer han garantert neste!

Skrevet

termin 1. august her, så jeg har akkurat passert målstreken for 16 minutter siden og er nå på overtid...*sukk*

Men trøsten er at det er max 11 dag er til jeg får møte lillegutten min for første gang :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...