Gå til innhold

ikke gi opp :) etter 5 graviditeter har jeg bare 3 uker igjen til nr.2 kommer! :) :)

LilleToa <3 AugustBaby på vei!

Anbefalte innlegg

fikk min første jente da jeg var 17 år gammel. (er nå 20) , ble gravid igjen etter 3 mnd men det endte i SA uke 8. så ble jeg gravid igjen etter ca 1 år, og dette endte i MA i uke 13. prøvde å bli gravid igjen og det tok 6 mnd, men det endte i SA uke 5. fikk aldri mensen igjen, og her sitter jeg med den stoooore magen min :) har enda en liten prinsesse på vei!!!! <3

det er kjedelig mens det står på, men det er alltid en grunn. vi har fått oss leilighet , opparbeidet meg foreldrepenger og div., så det var nok meningen at det ikke skulle skje før NÅ :)

lykke til !

Fortsetter under...

nei jeg snakket med fastlegen min da jeg var gravid denne gangen, og sa at jeg hadde mistet 3 ganger før og var redd for å miste nå også.

han forklarte at siden jeg var så ung, så klarte kroppen å merke hvis den minste ting var gale med fosteret. og dermed støte det vekk fra kroppen. jo eldre man blir, jo mer svekket blir denne funksjonen :) så han mente det var noe gale og kroppen merket det.

det var hvertfall dette han sa.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...