Mamsen med 2 gutter! Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Er det noen måte jeg kan lure ham til å begyne å like den igjen? Eventuellt noen som vet om en sannsynlig grunn til at han ikke vil ha den lengre? Har begynt å pumpe litt for å vedlikeholde produksjonen i begge bryst. Småtten er 10 dager idag.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Hei du, Min lille "knært" har vært likedan.. bare med høyrepuppen. Her var tilfellet at han ikke tok den fra start - men de siste tre dagene har han sugd godt fra begge (han er 8 dager idag). Det jeg (tror) skjønte var at puppen var for hard/sprengt ...og i tillegg var han for sulten og kavete for å "klare" å få tak i den. Ble bare stress! Begynte derfor å amme ham på den "gode" puppen først - og passet på å håndmelke den andre før jeg forsøkte å legge ham til.. Og etter myye slit for oss begge fungerte det fint ;o) Håper det løser seg snart! Masse lykke til, klem meg.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 Ja han kaver skikkelig når han prøver å suge seg fast. Knoppen er litt større enn på den venstre, så skulle jo trodd at det var lettere å få tak i den! Jeg skal prøve å gjøre slik som deg og se om det hjelper
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Sikker på at det ikke er låsninger i nakken? Mini er nå 4 mnd, men da jeg ammet NEKTET han å ligge å ta høyre puppen. Måtte legge han i tvilligstilling under armen, DA tok han høyre pupp. Nå som han er 4 mnd liker han fortsatt ikke høyre side(Ammer ikke lenger) uansett hva det gjelder. Han skal til manuellterapeut snart pga låsning i følge fysioterapeuten. Litt kjedelig at de ikke oppdaget dette med en gang, kunne spart oss for mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå