Gå til innhold

Nekter å ta venstre pupp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte jeg kan lure ham til å begyne å like den igjen?

Eventuellt noen som vet om en sannsynlig grunn til at han ikke vil ha den lengre?

Har begynt å pumpe litt for å vedlikeholde produksjonen i begge bryst.

Småtten er 10 dager idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Min lille "knært" har vært likedan.. bare med høyrepuppen.

Her var tilfellet at han ikke tok den fra start - men de siste tre dagene har han sugd godt fra begge (han er 8 dager idag).

Det jeg (tror) skjønte var at puppen var for hard/sprengt ...og i tillegg var han for sulten og kavete for å "klare" å få tak i den. Ble bare stress!

Begynte derfor å amme ham på den "gode" puppen først - og passet på å håndmelke den andre før jeg forsøkte å legge ham til.. Og etter myye slit for oss begge fungerte det fint ;o)

Håper det løser seg snart!

Masse lykke til, klem meg.

Skrevet

Ja han kaver skikkelig når han prøver å suge seg fast. Knoppen er litt større enn på den venstre, så skulle jo trodd at det var lettere å få tak i den!

Jeg skal prøve å gjøre slik som deg og se om det hjelper :)

Skrevet

Sikker på at det ikke er låsninger i nakken? Mini er nå 4 mnd, men da jeg ammet NEKTET han å ligge å ta høyre puppen. Måtte legge han i tvilligstilling under armen, DA tok han høyre pupp.

Nå som han er 4 mnd liker han fortsatt ikke høyre side(Ammer ikke lenger) uansett hva det gjelder. Han skal til manuellterapeut snart pga låsning i følge fysioterapeuten.

Litt kjedelig at de ikke oppdaget dette med en gang, kunne spart oss for mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...