Gå til innhold

Har akkurat begynnt, men han klarer det ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi bestemte oss for å prøve, klarer det ikke å gå for ham stakkars:( han sliter sånn..

Hva gjør vi??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å slappe av og glemme 'presset' om å levere. Ha sex når dere har lyst begge to, glemme alt med el og ikm og at dere i det hele tatt prøver på baby så ordner det seg sikkert av seg selv.

Lykke til

Skrevet

Tror nok det er lurt å prøve å slappe av. Høres enkelt ut, men vet det ikke er det.. Håper det ordner seg for dere!

Skrevet

Prøv å gjøre noe romantisk f.eks. reise bort en helg, UTEN at dere MÅ ha som mål å ha sex. Men du kan jo vite at det er rundt EL uten at han vet det.

Har du snakket med ham "skikkelig" slik at du vet at han 100 % vil ha et barn nå?? Kanskje han er litt usikker?? Det er jo alltid spennende det å skal lage et barn :)

Masse lykke til og dere har jo klart det før, så vips så går det i orden denne gangen også :)

Skrevet

Er enig med de andre.. Slapp av og ikke tenk så mye på at dere skal lage barn :) Ha sex når dere føler for det. Som sagt før her, så trenger han ikke vite når du har EL, kanskje det er lettere for han da, når han ikke har noe som helst press på seg?

Gjør også koslige og romantiske ting ilag uten at det trenger å handle om sex, kanskje det løsner litt da ;)

Ønsker dere masse lykke til :)

Skrevet

Jeg kan omtrent ikke ha el-tester i hus..det er den beste prevansjonen for oss! Hehe..og er jeg så dum å viser en positiv en, så går det garantért flere dager før det blir sexing... mood-killer totalt!!

Vi har sex når vi vil. Eller..jeg leder han kanskje litt mer enn han er klar over da men..er ikke det fordelen ved å være kvinne da? :P

Skrevet

Mitt råd er å ikke nevne noe om eggløsning, mensen, prøving og alt det der. Bare fortsette å ha regelmessig sex :) Du kan jo selvsagt bruke eggløsningstester hvis du vil det, bare han slipper å høre noe om det.

Skrevet

Om det er ett stort problem for han burde han ta seg en prat med sin fastlege han kan nok hjelpe. Massssse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...