Kryssekryss! Skrevet 1. august 2010 #1 Del Skrevet 1. august 2010 Etter 6 positive tester våger vi fortsatt ikke helt tro. Etter alle de negative testene og skuffelsen med dem, hadde jeg trodd at det skulle bli en hysterisk glede ved "gravid" i displayet... Ved forventet mesntruasjon i forrige perriode, fikk vi først en negativ test. Menstruasjonen kom to dagen på overtid, og varte i ti dager...kun få blødninger, en stor blødning dag ti. En uke etter dette følte jeg meg veldig svimmel, konstant sulten....så da spottingen begynte, ante jeg at noe ikke var helt riktig. Vi dro avgårde og kjøpe en ny test - denne var svakt positiv! - Etter to tester til satt vi med tre positive tester. Dagen etter fikk vi positivt utslag på to digitale. Nå etter fire dager viser testen fortsatt en svak strek. Er det mulig at vi var gravid forrige perriode og at det ikke var menstruasjonen med en blødning med påfølgende SA? Noen som har opplevd det samme? Den digitale testen vise at vi er 3-4 uker på vei.. Krysser fingrene...bare å smøre seg med god samvittighet til legetimen står for tur.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142147809-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå