Endeligmamma<3 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Pleier stort sett alltid å ha en syklus på 28 dager....nå skal jeg i gang med fryseforsøk og skulle få mens for 6-7 dager siden. Jeg fikk litt blod på papiret på dagen jeg forventa mens og tok det som en selvfølge at det var mensen. Men så kom det ikke mer...er litt fortvila nå. Hva skjer med kroppen min nå da! Blir hele syklusen tullete nå da...slik at jeg må hoppe over denne månenden? Eggeløsningen kommer vel ikke til vanlig tid heller nå, siden jeg ikke fikk mer en en bitteliten blødning? Viss jeg får mensen i dag, blir det dag 1 da? Sykehuset åpner i morgen, så da skal jeg ringe å høre, men huff...dette er jo så typisk, når man vil det skal komme holder den seg borte. Jeg har jo opplevd å vært forsinka før, men ikke fått blødning og så miste den helt.....noen med lignende erfaringer?
håpefull *er mamma* Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Er så sinnsykt frustrerende når noe klusses til og man blir usikker under disse forsøkene ;-( Du er vel ikke gravid, vel?? Blir nok godt for deg å få pratet med klinikken din i morgen. Hvor hører du til? Det ordner seg sikkert på en måte. Gjør som regel det. Skjønner det sikkert blir kjedelig for deg om du må vente en syklus. Lykke til :-)
Endeligmamma<3 Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 Takk for svar! Ser du også sliter med ditt... urinveisinnfeksjon ....huffameg så frustrerende det skal være da!! Ja, blir bra å få snakka med klinikken. Gravid....nei, det kan jeg aldri tro(mannen min produserer så lite sædceller at vi må ha donor i backup på hvert forsøk).....det hadde i såfall hvert et stort mirakel:-) Nei, tante rød kommer nok etter hvert, men så rart dette var...nå vil jeg bare ha svar, og en dato å forholde meg til.. Håper du kommer i gang håpefull! Er det slik at dere går privat etter dette siste (noe dere forhåpentligvis IKKE trenger å tenke på selvfølgelig!)
håpefull *er mamma* Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Vi kommer til å gå over til det private hvis vi ikke får det til i det offentlige. Satser selvfølgelig på at dette ikke skjer, men har undersøkt litt rundt private klinikker i Norge, Sverige og Danmark ;-) Greit å ikke skulle begynne nesten helt på nytt, hvis vi trener hjelp videre.. Går på siste dagen med Selexid idag, og skal forebygge STORT framover. Håper det hjelper ;-)
jente_80 Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Hei du! Et hjertesukk fra meg også...... Har regelmessig syklus på 28-29 dager, og gleda meg villt til fryseforsøk i juni før klinikken stengte før sommeren. Men mensen kom aldri...! først 3 uker på overtid dukket den opp, og da var det selvfølgelig for seint... nå er det ENDELIG blitt august, og venter nå mens igjen, men den lar nok en gang vente på seg.. ugg!!! Det er jo ikke noe stress siden eggene ikke drar noen plass, men guuuud så lang tid dette tar, da Hadde mens-smerter i natt, men nei.. ingen tegn til blødning foreløpig. HELP! he he. Skal ikke være enkelt, dette Men tvi tvi til deg...! håper det ordner seg fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå