Gå til innhold

Bare han kunne gi meg et lite håp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vet ikke helt om innlegget mitt passer her, men jeg prøver.

Nå er det en stund siden jeg var inne på disse sidene sist. Jeg var 17 fullgåtte uker da jeg spontanaborterte i mai/juni. Vi ventet vårt tredje barn i november og gledet oss stort til det. Det ble det altså ingenting av og det var veldig tungt for oss alle.

Nå har vi kommet til august, og jeg har så veldig lyst til å prøve å bli gravid igjen innen året er slutt, men mannen min stritter imot. Han mener det var en mening med aborten, og at vi har nok med jentene våre som er 5 og 7. Jeg er så fortvilet og føler meg ikke forstått i det hele tatt. Jeg tenker konstant på at jeg så veldig gjerne vil bli gravid igjen, men at det kanskje aldri blir noe av... Jeg vet at jeg har plass og overskudd til å få en liten til, samtidig som jeg tar meg av de to store. Og jeg er kanskje mer motivert enn noen gang, men han virker rimelig bestemt...

For tiden er vi veldig opptatt med hyttebygging, så det kan jo hende at han rett og slett ikke har kapasitet til å tenke på noe annet enn akkurat det nå, men fortvilet er jeg ja... Bare han kunne gi meg litt håp....

Er det andre der ute som er litt alene om baby-ønske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der så jeg vet hvordan du har det. Her var jeg alene om å ønske en til leeenge, men han mente at vi hadde nok!! Men etter lang tid snudde han sakte men sikkert! Det er håp!!!

Skrevet

Takk for svar:) jeg får gi ham litt tid, så kan det hende jeg er i lykkelige omstendigheter igjen, jeg og:) -Hvis vi er heldige denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...