Mamman til Stella og Håkon Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 i hvilken uke vistes det på dere at dere var gravid?
MammaTilToTette + spire Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Rundt uke 11 begge gangene:)
Sunniv@ Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Første gangen jeg ble gravid visste jeg det i det øyeblikket jeg ble befruktet. Var helt merkelig... Jeg hadde ikke brukt prevensjon på over 2 år, uten at noe skjedde. Jeg hadde tatt hundreogørten negative tester, og begynte å bli bekymret og deprimert. Mannen er sjøman og var vekke ganske mye i en periode. Han var kun hjemme på snarturer av og til i helgene. Den helgen det skjedde hadde han ikke vært hjemme på 3 uker, og jeg var midt mellom to menstrasjoner. Etter at vi var ferdig med sengegymnastiken vår (fnis) begynte jeg å le noe voldsomt. Mannen var gått ned i stua for å ta seg en røyk, mens jeg lå oppe i senga og så for meg hele befruktnigen. Jeg tenkte at hvis jeg tok feil denne gangen kom jeg aldri til å bli gravid. Jeg ventet halvannen uke, og så tok jeg en test. Den var positiv. Det som var enda mer rart var at mannen også hadde hatt på følelsen av at det hadde skjedd noe. Han turde ikke å spørre da han ringte meg fra båten, men han fikk vite det med èn gang han kom hjem igjen. Andre gangen gikk det ikke opp for meg før jeg var 4 uker på vei. Jeg hadde hatt en mistanke lenge, men slo det fra meg hele tiden. Det lå og murret i hodet mitt hele tiden, men jeg tenkte at det var fantasien som løp løpsk med meg... Jeg hadde slått meg til ro med at jeg ikke kunne få flere. Var 9 år siden jeg fikk mitt første barn, og jeg hadde ikke brukt prevensjon på 4 år... Fikk diagnosen PCO, og fikk beskjed om at jeg måtte ha hjelp om jeg skulle bli gravid. Likevel skjedde det av seg selv.
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Når graviditeten ble synlig var vel spm... Med første i uke 21 og med andre i uke 23 =)
Sunniv@ Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Åh... Hehe.. Leste litt fort jeg... Magen min poppet ganske fort ut andre gangen. Da vistes det på meg allerede da jeg var 11 uker på vei. Første gangen viste det vel ikke før jeg var ca 4 mndr.
ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 litt rask selv i svar.. hehe=) tja.. 15-16 uker,,
Evigheten Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Litt før ultralyden, om jeg ikke husker helt feil. Rundt uke 16 i så fall. Var også da jeg begynte å kjenne liv, men det er ganske tidlig når man er førstegangs...
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 1. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2010 okei, spennende å lese svarene deres, er fra 1 trimester, å gleder meg til magen min begynner å vokse, har allerede begynt å bli en del oppblåst jeg, føler meg feit egentlig å er bare 7 uker på vei. noen flere som vil dele med meg når magen begynte å vises?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 var vel 4-5 mnd på vei med nr.1, og nå med nr.2 vistes det ganske kjapt.... tror jeg var 10 eller 11 uker, da klarte jeg ikke holde inne magen lengre og buksene ble vesentlig trangere hehe!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. august 2010 #11 Skrevet 2. august 2010 jeg er førstegangs og man kunne ikke se jeg var gravid før i uke 19-20 tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå