Mamma til rakkerunge Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Er inn og ut av forumet. Håpet virkelig at juli skulle være min mnd, men det er ting som tyder på at tanten er på vei. Har syklus på 30 dager, det har jeg hatt to mnd på rad nå og hvis tanta kommer som "bestilt" denne mnd, så er det tre mnd på rad. Har ikke brukt p-piller på 5 1/2 år. Men det tok altså sin tid å få syklusen i gjenge, måtte slanke meg en del. Før hadde jeg tydelig eggløsningslim, selvom det var sjeldent det kom ( mensen mellom 6-9 uker syklus, opptil 14 ved en anledning). Uansett, jeg tror tanta kommer torsdag neste uke. Så da håper jeg at dere kan komme med tips for å øke sjansene våre denne gang. Har alltid trodd at det å bli gravid skulle være sååå enkelt, må bare innse at jeg tok feil der. Tips; ang. hostesaft, vitamintilskudd, stilling(?), hvor ofte, kjøpe EL-test?, Hjelp meg jenter
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Ligg lenge i sengen etter sex, 30 min? Gjerne med beina/rumpe litt opp slik at du hjelper sæden litt på vei Vi hadde vell sex annen hver dag ca på eggløsningstider Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå