junimamma2011 Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Hei. Jeg var 6 dager over IKM fram til igår, men da kom det litt klart blod. Nå har det blitt litt mer, men er så usikker på om det er mensen eller noe annet.. Jeg har ikke testet positivt, men har hatt symptomer som oppkast, kvalme, tretthet, ømme bryster ovs...:/ Hvis dette er mensen, kan det fremdeles være en mulighet for at jeg er gravid?:S og hvis ikke, har jeg evt mistet det?:S Takk for svar! =)
Strandloppa og lillebror Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Det er vanlig at man kan ha littt blødninger tidlig i svangerskapet. Man leser jo om de som ikke har skjønt at de er gravide, fordi de har blødd litt hver måned når de egentlig skulle hatt mensen. Hvis det ikke blir ordentlig mensen, men bare litt blod sånn som nå, er det jo et litt større håp enn om du får full blødning. Jeg krysser finga for deg!!
junimamma2011 Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 ja, har et lite håp enda, men syns det bare blir mer og mer og at det tyder på at det blir full blødning... Men det lukter heller ikke godt.. aldri hatt en sånn type mensen hvis det er det det er...:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå