AJS Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Er høyt blodtrykk og kraftig redusert almenntilstand grunn til å få satt fødselen i gang? Har termin i morgen, men kroppen klarer nesten ikke noen ting. Vesla har det fint i magen, alle prøvene var fine sist jeg var på føden. Bortsett fra blodtrykket mitt som var 95 over 150. Det var ikke tegn til svangerskapsforgiftning, og ble derfor sendt hjem. Var da i uke 39. Jeg føler at noe ikke stemmer. Og de på føden spurte om jeg var "lei". Er selvfølgeig lei, men det er jo ikke grunnen til formen. Er førstegangsfødende, og vet jo selvfølgelig at formen er redusert mot slutten. Men det går vel en grense? Noen som kan hjelpe??
Corneliuss Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Engstelse hos mor er grunn. Synes blodtrykket ditt hørtes veldig høyt ut... Hvordan er de sikre på at det ikke er svangerskapsforgiftning? Ville ha krevd å snakke med overlegen i morgen og fortalt han situasjonen. Du får heller legge litt på enn å trekke fra og virke sterkere enn du føler deg. Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå