Gå til innhold

Ja da er det min siste dag her inne på 2.Trimister...

Anbefalte innlegg

Litt rart å tenke på...I dag er jeg 28+0 og går over til 3 og siste Trimister i morgen. Men såååå deilig å ha kommet så langt.

Skal heldigvis på ny Kontroll til mandag med Jordmor+Lege+Ultralyd sjekk for å sjekke veksten til bebisen. Betryggende, for nå er det 4 uker siden sist.

Ja kjære jenter...Masse lykke til her for dere som er nye her inne på 2 Trimister. Kos dere masse med voksende mage, spark og alt.

Og til dere andre jenter, så sees vi på 3.Trimister:=)))))

Nå nærmer det seg virkelig:=)

Klem fra meg.

Fortsetter under...

hei=) ser deg på andre siden i morgen;)

nå går tiden fort=)

og jeg har akkurat hilst på min første strekkmerke på magen i dag hehe.. 28+1 =)

skal sies jeg har en spiss mage=)

ses snart;))

Hei Rosakrone.

Hehe, så nå har strekkmerkene kommet for deg ja. Jaja, det hører med det også. Har strekkmerker fra da jeg gikk med dattera mi. Men ingen nye enda.

Får du en gutt da eller?

Jeg må på en sjekk til Sykehuset nå, for jeg har kjent mindre liv de siste 2 dagene nå. Så jordmor vil sjekke at alt er i orden. Uff, det er så ekkelt når det blir sånn. Men som regel er jo alt bra.

hei=)

ja det er en gutt inne her sier de da=) mamma å mente med en gang att jeg hadde en typisk guttemage.. hehe

lykke til på sykehuset men du skal se det er nok ikke noe farlig, ligger sikkert litt andereles i magen din så du ikke kjenner alt tenker jeg=)

alt er nok bare bra, men si gjerne ifra åssen det gikk==)

jeg skal på ul i morgen igjen siden jeg har en morkake som ligger ganske tett v åpninger så de følger opp dette..

og når jeg vaar på 3d sist mandag fikk jeg vire att gutten lå 16% over vekstsnittet så kan hende det blir en stor gutt=))

blir spennende. men da ses vi på den siste trimester i morgenda==)

Juhuu! Jeg er også 28+0 i dag, tenk, SISTE trimester!! :o) Jippiii! Venter tvillinger jeg da, gutt og jente, og på siste kontroll sa legen at jeg ikke kom til å gå lenger enn uke 38, så da ble fødsel plutselig veldig nært.... :o) Gleder meg, selv om jeg koser meg med livet i magen nå (deilig å kjenne gode følelser rundt sv.skapet også, de første 5 mnd var et mareritt....)

Annonse

Kom hjem fra Sykehuset nå. Tok sånn EKG eller hva det heter(Sparketest) Og fikk Ultralyd. Alt er heldigvis bra med den lille. Denne legen kunne heller ikke se noe tut og nå er det 3 forskjellige leger som sier det, så da har jeg vel ei jente i magen. Ligger i tverrleie. Hjertet slo fint, bra med bevegelser og veier nå 1100 gram. Som er helt i gjennomsnittet til å være 28+0 som jeg er. For siden jeg har Sv.diabetes så er det en lettelse at hun vokser normalt. I hvertfall fram til nå.

Er letta siden jeg ikke har kjent så mye bevegelser disse dagene. Men nå vet jeg at alt er i orden.

Hei!

Herlig å høre at alt er vel med snuppa i magen! :D

Ikke noe kjekt å føle seg usikker på om alt står bra til....

Jeg gikk over til 3.tri idag...godt å høre at flere er på vel! ;D

Hvordan bærer du babyen denne gang? Og sist gang (du har en datter fra før?)....

Jeg bærer babyen ganske langt "inn" og ut på sidene...med sønnen min synes jeg å huske (er 8 år siden, hehe) at magen var spissere og ikke så langt ut på siden.....

Jeg aner ikke hvordan jeg bærer ungen..Bare vet at hun ligger i Tverrleie nå. Hun beveget jo seg godt der inne, så merkelig at jeg ikke kjenner noe særlig godt med dult nå. Men det kommer seg vel. Legen bare forklarte at alt ser bra ut og veksten er helt fin foreløpig. Jeg ahr ei datter fra før av ja. Men husker ikke mye fra den graviditeten egentlig. (Hun er 9 år nå)

Tenk at vi nå er 7 mnd på vei alt:=) Ja vi er ganske mange som kommer over i 3.Trimister nå. Det er bra.

Godt å høre at alt er bra med den lille =) Har selv noen dager da jeg kjenner mindre livstegn enn andre dager, men d skjer bare av og til, så da trøster jeg meg med at d er barnet som har snudd seg slik at jeg ikke kjenner noe.... For neste dag er d som regel full turbo inni magen ;)

Takk jenter:=))) Ja det trenger ikke å bety at noe er galt med babyen selv om vi kjenner mindre liv. Men greit å ta en sjekk for sikkerhetskyld. For man vet jo aldri. Kan jo være at babyen har snudd seg eller har en mer rolig periode. Men jeg fikk beskjed om at man skal ringe føden om man merker mindre liv og/eller er bekymra for at det er noe galt.

Godt vi har hverandre her inne også:=))) Ser fram til å skravle mer med dere i 3.trimister.

Klem til dere alle go`jentene:==)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...