♫røverdøtreog♪røver Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 1 uke etter termin. Vannet gikk uten at rier kom, og vi ventet og ventet.... Da det hadde gått over et døgn, ble jeg satt i gang med gelé(!) Riene kom da etterhvert i løpet av dagen, og på ettermiddagen ble de tettere og hardere. Til slutt gikk det veldig raskt. Fra 5 cm til full åpning på en time.... Resultatet var en nydelig stor gutt på 4285g og hele 55 cm på strømpelesten! Familierekord! Såh, da er man fortapt igjen, da=) Er hodestups forelsket=))) På grunn av kraftig bekkenløsning, litt tøff start for baby, lite sykehus med god tid og mye omsorg, har vi vært på barsel fra mandag til lørdag. Nå er krykkene kastet og mor vagler sakte men sikkert rundt , endelig hjemme igjen. Godt for store og små. Takk for meg, og lykke til alle sammen! Jeg kommer til å følge med her inne litt til, og sender MENGDER av fødestøv til damene=))) ************************************************************************* Klemmer fra en lettet og glad
Kuredu Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så mye! Kos dere masse i denne tiden.......
19Augustjente Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer såå mye.. Jeg har 18 dager igjen. Grønn av missunelse Gleder meg til det blir min tur.. Lykke til.
MissVaiper Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Gratulere så masse! Godt å høre at det står bra til, og at du har fått kastet krykkene.
2 boys & now pink Skrevet 1. august 2010 #5 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer masse med gutten. Stor konfirmant det der ja... Kos deg masse og nyt dagene!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så masse med stor og flott gutt!! Godt å høre at bekkenet er blitt litt bedre. Nå er det 17 dgr siden min skjønne gutt kom til verden og merker nesten ikke noe til bekkenet mer, deilig!! Vi snakkes på din baby etterhvert. Kos dere masse, tiden går alt for fort. Stoor klem.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 1. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2010 Takker, takker=) Ja, fantastisk å kaste krykkene (Men ikke PÅ noen, altså - selv om det var nære på på slutten der, hehehe) Har spist spekeskinke og salami for første gang på nærmere 10 mnd, kjent baby-bluesen og etter-riene røske i kroppen. (Hurra for ibuxogparacetsammen) Skal snart hive meg over en meeeedium biff, bare for å gni det litt inn her, hehe Jeg er mektig glad over å være ferdig, koser meg veldig med baby-vidunderet og storesøstrene... (Til dere som går over termin eller begynner å nærme dere: Plutselig er dere igang og så er mirakelet der=))) Klemmer
vimsa .-) på overtid Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 endelig kom innlegget fra deg røverdøtre&døtre... har tenkt på deg og lurt fælt nå.... gratulerer så innmari masse med verdens nydeligste røver... :-) jeg er to dager over nå, men ingenting skjer ennå... grattttiisssss :-)
A.S Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så mye ) 3 dager til termin nå, så jeg koster til meg litt fødestøv )
Dragen... Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Gratulerer så mye!!! Tar gjerne litt støv her jeg ligger til obs......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå