Kuredu Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg er 31+4 og er så ufattelig sliten..........jeg føler meg helt tappet for energi! Og det at jeg har 2 små fra før gjør ikke akkurat saken noe særlig enklere.... Jeg føler jeg kan ligge i senga hele dagen lang!!! Men nå virker det som om mannen har forstått at jeg må ta det litt med ro, særlig etter gårsdagen som jeg hadde masse vonde kynnere.. Trodde faktisk det kunne være maserier allerede, men de ga seg utover kvelden så jeg tror neppe det var det allikevel. Noen andre som er slitne hver dag???????? Føler meg nesten helt ubrukelig......
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 er oxo veldig sliten har egentlig vært det hele graviditeten. er 33+4. Er så sliten nesten hele dagen, men varierer fra dag til dag. Må sove 1 gang om dagen.. mange timer hvis ikke er jeg helt ubrukelig om kveldene. Har oxo en liten fra før av men i morgen begynner han i barnehagen i morgen, så da får jeg masse tid til meg selv om dagene. Er så heldig at jeg ikke er i jobb, så rart jeg skal være så sliten egentlig=(
Kuredu Skrevet 1. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2010 Jeg er også så heldig at jeg ikke er i jobb (eller? tror faktisk av og til det hadde vært godt å ha en jobb å gå til), pluss at jeg har begge barna i barnehagen, så alt ligger til rette for at jeg skal kunne ta det rolig. Men det er forskjell på det man kan og det man faktisk gjør. Er jo haugevis med husarbeid som ikke skjer av seg selv (av en eller annen merkelig grunn.....).......... Ja ja. Får håpe energien kommer tilbake bare sånn plutselig........
mlkg Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 Er i uke 29. Kjenner meg igjen ja... :-) Hjelper ikke akkurat at jeg har vært kvalm det meste av svangerskapet. Gleder meg til graviditeten er over... Jeg har også to barn fra før. Er sykemeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå