Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe slags snodig modningstegn? Jeg har hatt vært støl her nede i omlag to uker nå, er nå 39+1.. Kjenner d spesielt når jeg skal snu meg i senga..

Noen som oppplever noe lignende? *rødme* ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at det er veldig hovent? Har blitt det hos meg i allefall. Kan ikke huske det var sånn med nr 1. Det er jo normalt å hovne opp pga økt blodgjennomstrømning. Kjenner det mest når jeg står opp på morgenen. Enda ett av svangerskapets store gleder jeg godt kunne spart meg for altså... :-)

Skrevet

Jepp, vet akkurat hva du mener(au). Jeg nevnte det til jordmor sist, og hun sa at det skyldtes økt blodgjennomstrømming i vevet der nede. En helt nødvendig forberedelse til fødselen :-) Hun sa at på grunn av dette så blant annet grodde rifter mye bedre. Tenk så heldige vi er som har en slik smart kropp som gjør det den skal :-)

Skrevet

JA, er veldig hoven der nede!! Men så bra at jeg ikke bare er totalt rar da:D hihi:)) Godt vi er fler med mystiske "plager" ^^,

Skrevet

Samme her...føles nesten som en har hatt litt vell heftig sex og at det var litt vell lenge siden forrige gang... ;-)

Skrevet

Jeg har vært sånn veldig lenge. Sikkert i 10 uker, er nå 35+4.

Skrevet

Jeg fikk det sånn etter første fødselen min.hadde det sånn i 3 mnd etter fødsel og hver gang jeg går på do under menstruasjon, så får jeg dette. meget ubehagelig!!! :- / kjennes nesten ut som det henger 2 lodd mellom bena :-p hehe

Nå er jeg gravid i uke 36 og har det igjen på samme måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...