Gå til innhold

gaysir?? bare for menn eller for kvinner også?

Anbefalte innlegg

var inne på historikken på pcen nå og så mange sider fra gaysir...så da er d enten gubben som er innpå...eller mamma som var på besøk i helga. vet ikke hva som er verst egentlig.....burde jeg være bekymra for gubben som er innpå eller er d et samlingsted for kvinner å.??

Fortsetter under...

Tror nok ingen som er hetero er der inne for å si det sånn. Hvis du går inn på siden og klikker i der hvor en skal skrive nicket sitt, kommer det opp et nick da? Da kunne du evt sett på profilen om det var mann eller dame.

Eller spørre samboeren din, kanskje han er biseksuell? Mange som er det.

Vel, som gaysir selv sier det;

Gaysir er Norges største møteplass for homofile og andre skeive.

....i Norges største nettsamfunn for homofile, lesbiske, bilfile, transkjønnede og andre skeive!

Pluss det lille faktum at ingen kommer inn der uten egen brukerkonto!

Slik at du kan ikke tilfeldigvis bare ramle innom der og skravle eller titte på bilder uten både nick og god grunn ;)

Annonse

Jeg har hatt profil der for mange år siden, har det sikkert enda men husker ikke brukernavn og passord. Min mann har profil der, og er innom en sjelden gang. Han er hetrofil, men vi har mange venner som ikke er det.

Jeg var/er bifil, så jeg var mye der før jeg traff min mann. Aldri sjekket opp eller blitt sjekket opp der, men blitt kjent og holdt kontakt med mange der.

Så min mann som er hetrofil er der, så de trenger ikke å være skeive for å være der.

Eldste barnet i huset er også der, hun laget seg profil der for å se om hun fant en kamerat der. Som hun var sikker på var homofil. Men enden på visa var at hun ble kjent med mange hyggelige mennesker, så hun har fortsatt å være der. Hun er absolutt ikke skeiv.

Eksen min hadde profil der, og han viste seg å like transvestitter- og han ble kjent med dem via gaysir for så å dra hjem til dem og ha sex med dem.

Uansett er man ikke der inne for ingenting. Har man profil der, er det en grunn til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...